Golden Drum a inceput nedorit. Sakan a murit.
Miercuri, 06 Octombrie 2010
Dragan Sakan (foto), fondator, proprietar si regional creative director al New Moment – New Ideas Company, New Moment Magazine si Ideas Campus, a trecut la cele vesnice
(AdPlayers, Iulian Toma)

Programat saptamana aceasta la Portoroz, festivalul international de publicitate Golden Drum 2010 a inceput cu un eveniment nedorit.

Piata de marketing si comunicare din Slovenia il plange acum pe Dragan Sakan, fondator, proprietar si regional creative director al New Moment – New Ideas Company, New Moment Magazine si Ideas Campus, care a trecut duminica la cele vesnice.

Cu 33 de ani de creatie, Sakan a condus agentii precum SM Delo, Saatchi & Saatchi, NEW MOMENT (parte a Young & Rubicam Brands), sau a introdus pe piata clienti globali Sony, U.S.STEEL, Coca-Cola, HP, P&G, Johnson & Johnson sau Toyota...)

Autor a trei carti, Dragan Sakan a fost copywriter, art director, creative director, producator, si castigator al mai multor premii locale sau internationale de creatie, si a detinut pozitii de presedinte ori membru in mai multe jurii internationale sau asociatii ale publicitatii.

Cu un juriu de 34 de specialisti in creatie si comunicare,  festivalul international de publicitate si evenimente de media Golden Drum 2010 din Slovenia jurizeaza inca de luni, 5 octombrie, aproximativ 2000 de intrari. Editia cu numarul 17 a competitiei estimeaza in acest an mai mult de 1000 de participanti, din 35 de tari ale lumii.

Mai mult in Festival


PUBLICITATE: