Gabriela Lungu a parasit parteneriatul The Practice, pentru o pozitie in Weber Shandwick EMEA
Vineri, 18 Ianuarie 2013
 (adplayers, Iulian Toma) Gabriela Lungu a lasat The Practice pentru Weber Shandwick, potrivit Holmes Report. Fostul partener al agentiei si-a anuntat retragerea din parteneriatul companiei de comunicare si un nou pas in cariera profesionala.

Lungu (36 ani) va face parte din conducerea a diviziei EMEA Consumer a retelei de comunicare Weber Shandwick unde va raporta direct CEO-ul EMEA, Colin Byrne. In 2012, veniturile Weber Shandwick Consumer in EMEA au depasit 22 milioane USD. Printre cei mai recenti clienti se numara Electrolux, Unilever, Subway, Kraft, Motorola sau Manchester United.

Cu o experienta de peste 15 ani in comunicare, Gabriela Lungu (36 de ani) si-a inceput cariera la Ogilvy, ca om de creatie publicitara si s-a indreptat spre PR. A condus timp de 4 ani Ogilvy PR Romania, dupa care a luat drumul antreprenoriatului si a fondat compania de relatii publice The Practice, agentie unde timp de 6 ani a fost Managing Partner alaturi de Stefan Iordache si Ioana Iordache, fondatorii grupului Leo Burnett Romania. 

Mai mult in
PR


PUBLICITATE: