( AdPlayers.ro ) Agentia GMP devine GMP/Ashley Bucharest, odata cu afilierea, incepand din aceasta luna, la Ashley WorldGroup - un important grup de publicitate, potrivit agentiei, ce activeaza exclusiv pe piata Europei de Sud Est. In urma afilierii, GMP va prelua campaniile din Romania pentru clientii regionali ai grupului. Primul exemplu in acest sens este CosmOTE, care se va lansa in curand pe piata romaneasca.
Infiintata in anul 1998 de catre Felix Tataru, GMP s-a afiliat in octombrie 2003 la reteaua de agentii de publicitate independente MAP Network, devenind ulterior GMP/ MAP Romania. Dupa cuma au declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro reprezentantii agentiei, din acest an MAP Romania evolueaza independent, Felix Tataru fiind unul din actionarii agentiei de publicitate.
Creat in urma cu 15 ani in Atena, Ashley WorldGroup este un grup integrat de servicii publicitare ce include in prezent, potrivit agentiei, mai multe companii specializate pe diferite domenii: Ashley & Holmes (Advertising), United Media (Media), Zen Team (Interactive si Content), Alco Research (Cercetare de piata), Politics (PR si comunicare politica), Le Spot Productions (productie si management de eveniment) si Going UP (CRM) si Radical Com ( BTL).Cu o cifra de afaceri de peste 300 de milioane euro in 2005, potrivit agentiei, Ashley WorldGroup are 19 birouri in 10 tari: Grecia, Iugoslavia, Slovenia, Cipru, Bosnia, Macedonia, Serbia, Albania, Croatia si Romania. Pe langa CosmOTE, in portofoliul sau de clienti se numara companii mari precum Microsoft, Nokia, Puma, Panasonic, Singer, Citroen iar printre cele mai importante proiecte mentionam Jocurile Olimpice 2004, unde a fost coorganizator. Reprezentantii agentiei nu au furnizat inca detalii privind alte conturi ale retelei care vor trece in portofoliul agentiei romanesti.
„Misiunea Ashley WorldGroup este de a integra cele mai stralucitoare talente din regiune in vederea explorarii tuturor posibilitatilor pentru clienti, branduri si consumatori” a declarat Makis Seriatos, Presedinte Ashley WorldGroup. „Agentia GMP a demonstrat in nenumarate randuri ca este creativa, curajoasa si ambitioasa si avem incredere ca ne va reprezenta cu succes pe piata din Romania”
„Vom continua sa fim creativi si indrazneti si sa privim dincolo de limite, asa cum i-am obisnuit deja pe clientii nostri, dar vom folosi know-how-ul si expertiza regionala a grupului Ashley pentru a oferi servicii de excelenta” a declarat partenerul roman al retelei Felix Tataru, Managing Director GMP. „Avem ambitii mari, iar alaturi de un partener puternic ca Ashley nu avem decat sanse de reusita”.
GMP a fost remarcata pe piata romaneasca mai ales prin campaniile pentru Traian Basescu la Primaria Capitalei si mai apoi la Presedintie, dar si prin campanii comerciale pentru Bucovina, Unilever sau Monte Banato. Printre clientii agentiei de publicitate se mai numara Saptamana Financiara, Posta Romana, EPA, Garda Nationala de Mediu, Galt, Carpalat.
In acest an, GMP a fost premiata la festivalul eficientei in publicitate Effie Romania 2005 cu un Gold Effie si la festivalul creativitatii romanesti in publicitate Ad’Or 2005 cu cel mai bun ad de presa, cel mai bun eveniment si cel mai bun print pe domeniul farmaceutic. In aceasta luna, la Festivalul de Publicitate al Noii Europe - Golden Drum 2005 de la Portoroz agentia a fost una din cele trei romanesti premiate si detinatoarea locului 3 in topul participarii agentiilor de publicitate romanesti in festival. GMP a obtinut la Golden Drum 2005 „cel mai bun print in categoria bauturi nealcoolice si a avut 3 lucrari finaliste.
GMP a lucrat de-a lungul timpului pentru clienti precum Bucovina Mineral Water - Bucovina, Bonton, Rio; Ultramed Impex – Erektus; Scandic Distileries - Vodca Scandic ; Cris Tim ; Aventis Pasteur - Vaxigrip, Beaufour Ipsen – Paxeladine, Smecta; Pfizer – Visine, Frigotehnica - Americool, Rompetrol - Calor, Rompetrol; ASTRA Asigurari - RCA 2002-2003, Titan Mar Marmosim - Marmura de Ruschita; Partidul Democrat - Traian Basescu, Hilton Athenee, Recensamantul Agricol, ANA Hotels, CODECS; Realitatea Romaneasca, RomGuard.
( Iulian Toma )