( AdPlayers.ro ) GAV|Scholz&Friends Bucuresti se extinde pe BTL si evenimente speciale. Noul BTL & SP manager al agentiei este Razvan Negoescu (foto), un vechi camarad al tandemului managerial Georgescu/Micu, spun oficialii agentiei de publicitate.
Licentiat al Institutului Franco-Roman de Marketing si Management, Razvan Negoescu (37 ani) “are un deceniu si jumatate de experienta in domeniul evenimentelor, show biz-ului si publicitatii”, sustin reprezentantii GAV|Scholz &Friends Bucuresti.
Asa cum mai spun colegii sai de agentie, Negoescu si-a inceput cariera ca Advertising & Promotion Manager la Radio Contact (1992) si de-a lungul timpului a lucrat in trusturi de media si entertainment, precum si in importante companii de publicitate locale si internationale. Printre conturile si proiectele de BTL gestionate de Negoescu s-au aflat Electrolux, Coty, Dialog, Philip Morris, Nivea, Tuborg, Adidas Streetball, Pepsi, Citroen, Connex.
“Suntem bucurosi sa primim in familie un batrin Prieten. Razvan va coordona proiecte de BTL ale unor clienti importanti, precum Daimler Chrysler si grupul AB Plus, dar va avea ca misiune si dezvoltarea directiei BTL a agentiei”, a declarat Dan Micu, Managing Partner GAV| Scholz / Friends Bucuresti. “Avem impreuna experienta construirii primului departament specializat din Romania si o vom aplica in 2006 la nivelul unor proiecte deosebite”, adauga el.
Initial ca un atelier de marketing cultural, GAV|balkanski a fost fondat in 2003 de Lucian Georgescu, pentru ca in 2005 sa se afilieze retelei Scholz & Friends, sub denumirea GAV|Scholz & Friends Bucuresti.
Scholz&Friends este singura retea owner-managed din Europa, avandu-si originile in Germania si sedii la Berlin si Hamburg. In prezent, portofoliul Scholz&Friends include peste 250 de clienti, printre care Masterfoods, Ideal Standard Europe, Siemens - Bosch, Tchibo, Imperial Tobacco, grupul Carlsberg-Holsten, Nike, DaimlerChrysler si AOL.
( Irina Toma, info@adplayers.ro )