(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Doi fosti Media Direction, Cristian Lincu (foto sus) si Bogdan Mincu (foto Dreapta) , au ales OMD Romania, agentia de media full-service apartinand Omnicom Media Group Romania. Bogdan Mincu se va alatura departamentului de Client-Service al OMD in functia de Media Planner iar Cristi Lincu va fi noul Research Manager al companiei, incepand cu luna martie.
„Bogdan si Cristi sunt doi dintre oamenii cu care eu am colaborat foarte bine in trecut”, spune Cristian Mucichescu, Managing Director al OMD Romania. „Sunt entuziasti, isi cunosc foarte bine atributiile si ma astept ca aportul lor la rezultatele echipei OMD Romania sa fie unul semnificativ”.
AdPlayers / CV
Potrivit OMD, Bogdan Mincu si-a inceput cariera in publicitate in urma cu doi ani. Acesta a mai lucrat la Media Direction, agentia de media a grupului BBDO Romania, unde a ocupat pozitia de Media Planner, in cadrul departamentului de Client Service/Planning. Bogdan Mincu a lucrat pentru clienti printre care se numara PepsiCo/QAB (branduri : Pepsi, Mountain Dew, 7 Up, Prigat, Lipton, Gatorade), Star Foods (branduri : Lay’s, Cheetos, Krax) sau Dr. Oetker.
Cristi Lincu are o experienta de aproape patru ani in domeniul publicitatii. Inainte de a veni la OMD Romania, ultima pozitie ocupata a fost de Senior Media Researcher si Coordonator al Departamentului de Research din cadrul Media Direction. Clientii pentru care a lucrat Cristi Lincu pana acum sunt: PepsiCO, Star Foods, Allianz Tiriac, Generali asigurari, Banca Romaneasca, Master Foods, Scandia Sibiu, Ultra Pro, Supreme, Wrigley si Walmark.