(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Mona-Lisa Caravaniez a fost numita recent in pozitia de Client Service Director in cadrul agentiei Saatchi&Saatchi. Din actuala pozitie la Saatchi&Saatchi, Mona-Lisa va coordona activitatea intregului department de Client Service concentrandu-se si pe initiativele de new business ale agentiei.
“M-am intors la Saatchi pentru ca in adincul sufletului meu am ramas atasata de acest brand. Aici am facut cunostinta cu lumea publicitatii”, a spus Mona-Lisa Caravaniez, noul Client Service Director, Saatchi & Saatchi.
Mona-Lisa Caravaniez, si-a inceput activitatea in advertising in 1996 la Saatchi&Saatchi, fiind pe rand Account Executive si apoi Account Supervisor. Pleaca apoi spre D’arcy, unde, de pe pozitia de Account Director, conduce in perioada 2000-2001 o echipa extinsa, cu care lucreaza pentru clienti precum Efes, Allied Domeq, Intact sau Procter&Gamble (BAM si Always, dezvoltand pentru prima oara creatie locala pe aceste branduri).
In 2001 revine la Saatchi&Saatchi ca Account Director pentru clientul Procter&Gamble, ulterior coordonand activitatea regionala a acestuia in zona Balcani pina la sfirsitul anului 2003. In perioada 2004-2008 este Account Director si New Business Director (2004-2006) al agentiei Young&Rubicam, unde se ocupa de conturi mari precum Danone (10-15 branduri din aceeasi categorie, dar pe segmente specifice) si contribuie la procesul de rebranding al Erste Bank.
“P&G si URSUS au fost doua ‘pietre de temelie’ pentru cariera mea, de la ei am avut sansa sa invat ce inseamna un brand puternic si cum se construieste pe termen lung”, a spus Mona Lisa Caravaniez, despre perioada petrecuta la Saatchi & Saatchi inainte de 2003. „Am invatat foarte multe lucruri pe langa advertising propriu-zis: strategie de marketing de la zero pana la full campaign on-air, cum se construieste si se conduce o echipa care integreaza diverse specializari, ce inseamna leadership si cum se traduce in munca de zi cu zi”.