Fosta sefa a agentiei de la Bucuresti, Laura Tampa (foto) n-a mai vrut conturi regionale pentru reteaua Grey, dupa ce Grey EMEA l-a numit de curand la carma biroului din Romania pe Dan Medrea, in prezent Area CEO Romania, Ucraina si Bulgaria.
Ex CEO Grey Ucraina si Bulgaria, Dan Medrea (36 de ani) ii raporteaza direct lui Pietro Leone, CEO Grey Group CEE. Noul sef de la Bucuresti al agentiei a fost expert al Consiliului Europei in Strasburg, iar in ultimii 10 ani a construit si gestionat pentru Grey diferite piete in Balcani si CSI.
In acelasi timp cu numirea noului sef de la Bucuresti, Tampa ar fi refuzat propunerea Grey de a lucra ca administrator al unor conturi regionale din retea, potrivit unor surse apropiate companiei. Contactata de catre AdPlayers, Laura Tampa nu a comentat informatia.
Cu fruntea sus
Fostul manager de la Grey spune ca paraseste cu fruntea sus agentia de publicitate. Adversara a miscarilor de culise din spatele unor licitatii locale, Laura Tampa si-a indreptat din 2009 atentia spre licitatii sau procese de selectie ale unor conturi din afara granitelor Romaniei.
Recunoaste ca a stopat doar o parte din declinul cifrei de afaceri datorate pierderii unor bugete locale din portofoliul companiei, dar este multumita. A reusit sa compenseze mare parte din scaderea veniturilor agentiei prin castigarea si accesul la bugete si proiecte regionale, fapt care i-a permis sa nu faca disponibilizari majore in echipa agentiei.
„Nu ma despart usor de colegii mei de la Grey”, a afirmat Laura Tampa, pentru AdPlayers. „Impreuna cu ei am reusit in ultima vreme sa compensam pierderea volumelor de publicitate locala din Romania, prin castigarea unor conturi si venituri din clienti regionali. British American Tobacco este doar unul dintre exemple”.
Intrebata care va fi urmatorul pas in cariera, Tampa a preferat sa amane raspunsul. „Am nevoie de o vacanta in care mi-am propus sa ma gandesc daca voi merge inainte pe drumul antreprenoriatului, sau voi continua drumul profesional intr-o noua companie”.
14 ani de marketing si comunicare
Cu 14 ani de marketing si comunicare, Laura Tampa a fost Managing Director la Grey Bucharesti in perioada febrarie 2007 - Octombrie 2009, timp in care agentia de publicitate si-a pastrat a doua pozitie pe piata, ca cifra de afaceri, dupa plecarea lui Mihail Vartosu de la sefia companiei. Anterior, fostul manager de la Grey, a fost Client Services Director al agentiei si al divizia de BTL G2 (2003-2007).
Tampa si-a inceput cariera in publicitate in 1995, in departamentul de client service Leo Burnett, agentie unde a lucrat in perioada 1995-1999, dupa care a parasit Romania pentru Germania, piata in care a fost Regional Account Director CEMEEA la Michael Conrad&Leo Burnett ( Frankfurt / Main ). Venirea la Grey din 2003 a avut loc dupa o perioada in care a activat pe piata de consultanta in marketing si comunicare.
Laura Tampa, Biografie
Managing Director, Grey Bucuresti, feb 2007 – oct 2009
Achievements:
No. 2 agency in terms of billings in 2007 / 2008
Increased creative reputation of the agency - first Golden Watch (Golden Drum), first Gold Effie 2008 (telecom), EACA Care Awards, PR Excellence Awards, first shortlist in Cannes 2009, first team winning a Bronze Lion in the Young Lions Competition. 2009.
May 2003 - Feb 2007
Grey Bucharest
Client Services Director / Grey/G2 (BTL Division)
Clients: BAT, P&G Shopper Marketing, Romtelecom, Heineken, Raiffeisen Bank
1999-2001
Michael Conrad&Leo Burnett, Frankfurt / Main
Regional Account Director CEMEEA
Client: Philip Morris
1995 - 1999
Leo Burnett & Target Bucharest
Client Service Department
Clients: Philip Morris, P&G, InBev
Education:
1991-1995
Academy of Economical Studies, Bucharest - International Economical Relations