Fosta Leo Burnett, Ioana Gheorghita (27 ani) este senior strategic planner la GMP.
"Eram de 4 ani in Leo Burnett. La un moment dat vine si momentul sa faci o schimbare in cariera. Am ramas prietena cu fostii colegi", a motivat Ioana Gheorghita, pentru AdPlayers despartirea de Leo Burnett.
Noul om de strategie se alatura agentiei de publicitate conduse de Felix Tataru, dupa ce a lucrat pentru Leo Burnett timp de 4 ani, si pentru marci precum Petrom; Bonux, Ariel, Tide, Lenor, Always, Wella (Procter&Gamble); Beck’s, Noroc (InBev); GE Money; Citroen (Automotive Trading Services) sau L&M, Virginia Slims (Phillip Morris).
Cariera Ioanei Gheorghita mai include participarea in proiecte de comunicare premiate cu doua trofee EFFIE. A absolvit Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, in Iasi, specializarea Marketing. A oscilat intre o cariera de copywriter si una in research.
Una dintre agentiile independente importante din Romania, GMP are in portofoliul o experienta de marketing si comunicare pentru clienti si marci precum Alexandrion, Apa Nova, Boom, Bucovina, Cocolino, Cosmote, Millennium Bank, Monte Banato, Omo, Timisoreana.