Fost Tempo, Miguel Goncalves este noul Creative Director la Mercury360
Miercuri, 09 Aprilie 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Miguel Brito Gonçalves (34) este noul director de creatie al agentiei Mercury360. Potrivit agentiei, omul de creatie se alatura, celor trei Group Creative Director-i Cristina Diaconescu, Irina Chira si Liviu Turcanu si va conduce impreuna cu acestia departamentul de creatie al agentiei.

 

Miguel Goncalves este portughez, absolvent al Institului de Arte si Design din Lisabona, sectia Marketing si Advertising. Are 8 ani de publicitate si venit in Romania la Tempo, in urma cu aproximativ un an.

 

Conform agentiei, noul director de creatie vine la agentia condusa de Radu Miu  pentru a intregi o echipa manageriala din care face parte si Mihai Scortea – Director Executiv si coordonatorul zonei de strategie, creatie si client service din agentie. Miguel a lucrat in agentii precum Edson/FCB, FCB Lisabona, FCB/Tapsa Madrid, Leo Burnett Lisabona sau Leo Burnett New York.

 

Primele studii universitare ale noului sef de creatie de la Mercury360 au fost cele de Economie la Universidade Católica, abandonate in favoarea celor de marketing si advertising. Pana sa se dedice advertisingului international a fost, pe rand, actor de teatru, sound designer, professor si apoi copywriter.

 

/ PROFILE

Cu o echipa de 140 de angajati, Mercury360 are o cifra de afaceri de peste 17 milioane Euro si este, din acest an, reprezentant exclusiv al CPM International, companie internationala specializata in servicii de field marketing si sales development. In prezent, agentia de publicitate condusa de Radu Miu lucreaza pentru Ursus Breweries, Coca-Cola, Nestle, H&E Reinert, Metro, Vodafone, Western Union, Kluth, L’Oreal, Dr. Oetker, L’Oreal, Albalact, etc. 

Frieskies: Una dintre campaniile internationale pentru care a lucrat Miguel Goncalves.

 


PUBLICITATE: