"Fara dedesubt" pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes
Vineri, 11 August 2006

Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes

( AdPlayers.ro , Iulian toma , iulian.toma@adplayers.ro )

Cohn&Jansen | Ashley & Holmes este autoarea campaniei Cosmote care promoveaza 1 eurocent pe minut �n reteaua de telefonie mobila. Dupa cum afirma agentia condusa de Cristina Jansen si Andrei Cohn, povestea tipografilor spune ca noua oferta pentru abonamentele Cosmote � 300 de minute pe luna �n retea cu 3 euro nu are �scrisuri mici�, �Adica ce scrie, aia se �nt�mpla. Fara adaugiri �ascunse�. Pur si simplu vorbesti cu un eurocent pe minut �n retea�, precizeaza ei.

Obiectivele de comunicare

Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & HolmesDupa cum declara Cristina Jansen (foto), Managing Director, al agentiei de publicitate pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, obiectivele de comunicare au fost cresterea rapida a notorietatii pentru noua oferta de extraoptiuni 300 minute cu 3EUR si �ntarirea perceptiei ca brand-ul Cosmote este unul sincer si direct �n comunicarea cu clientii sai.

Target

Tinta campaniei, afirma Jansen, a fost reprezentata at�t abonatii existenti Cosmote c�t si cei potentiali. Desfasurata �n media de atre agentia United Media, campania s-a derulat �n perioada 7 - 27 iulie. Agentia de media condusa de Dana Bulat a programat campania pe televiziune, presa scrisa si outdoor - �n Bucuresti si alte 7 orase mari din Rom�nia.

Canale media

Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & HolmesPlanificata de Iulian Angheluta, pe televiziune campania a avut �n mediaplan posturile ProTV, Acasa, ProCinema, TV Sport, Antena1, Antena3, Euforia, PrimaTV, TVR1, TVR2, Realitatea, B1TV, TV Klumea, UTV, MTV, iar la radio pe Radio 21, EuropaFM si Kiss FM.

Componenta �n presa scrisa a fost programata �n Libertatea, Jurnalul National, Evenimentul Zilei, Cotidianul, Gazeta, Sporturilor, Pro Sport, 7 Plus, Ziarul Finaciar, Pro Tv Magazin, Tv Mania, 7 Seri, B-24-FUN, Capital, Saptamana Financiara, Business Magazin.

Publicitatea outdoor a avut �n componenta backlit-uri �n Bucuresti si alte sapte orase mari din Rom�nia.

Campania

Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & HolmesCohn&Jansen | Ashley & Holmes afirma ca noua campanie vine sa continue firesc ceea ce transmite COSMOTE despre sine de la lansarea pe piata rom�neasca: faptul ca este un brand sincer fata de clientii sai, carora nu doreste sa le ascunda nimic �n spatele vreunei oferte tentante.

Noua campamnie a plecat de la faptul ca, spun oficialii agentiei, �ofertele promotionale sunt de mai multe feluri: mai mici, mai mari, interesante, neimportante, banale... Cand dai peste una �tare� sau �foarte tare�, se poate sa ai unele dubii: �n-o fi chiar asa simplu si frumos, tre' sa mai fie vreun dedesubt�. Si de regula, daca e, el e chiar �dedesubt�, scris cu niste litere mici. Ceva restrictiv, care-ti mai domoleste din entuziasm�.

Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & HolmesAsa se �nt�mpla si �n campania cu tipografii, sustin autorii. �C�nd esti tipograf, se �nt�mpla �n decursul timpului sa vezi multe �dedesubt�. Si te obisnuiesti. Nedumerit esti doar c�nd nu mai gasesti �scrisurile mici� acolo unde stiai ca le e locul. Si c�nd seful iti zice ca daca lipsesc, ai gresit tot tirajul � te trec, inevitabil, toate naduselile...�

Autorii

�n sprijinul �baietilor de la tipografie� au sarit Costas Kapetanopoulos � Director Marketing&Comunicare Cosmote, Radu Birgoveanu � Brand Manager Cosmote; Andrei Cohn � Director de Creatie Cohn&Jansen | Ashley & Holmes si regizorul spotului; Emil Nitoi � DOP, Ionut Mosteanu � Director de Strategie Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, Ramona Tomescu � Project Coordinator, Andrei Tufa � Copywriter.

Spotul Tv a fost realizat de casa de productie Multimedia Est.

AdPlayersFile Cohn& Jansen | Ashley & Holmes

Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & HolmesInfiintata �n octombrie 2002, de catre Andrei Cohn ( care detinea 40% din companie) si cei doi �Jansen�: Peter Jansen (30%), Cristina Jansen (30%), agentia de publicitate Cohn & Jansen a devenit Cohn& Jansen | Ashley & Holmes �n urma fuziunii cu grupul elen Ashley & Holmes. Tot atunci Cosmote se alatura portofoliului de clienti ai agentiei printre care se numarau Gallaher Romania, AutoItalia Group, La Fantana Romania, La Fantana Serbia, Medicover Romania, Romstal Leasing, Volvo Trucks, Expotek.

Potrivit unei declaratii pentru AdPlayers si AdPlayers.ro apartin�nd Cristinei Jansen, noua agentie de publicitate rezultata este �mpartita �n mod egal �ntre Ashley & Holmes Romania (50% ) si Cohn&Jansen (50%).  Dupa �nregistrarea la registrul comertului, parteneriatul Cohn& Jansen Ashley & Holmes (www.cohnandjansen.ro) continua, dupa cum declara managing directorul agentiei �n luna februarie, cu un actionariat format din Ashley & Holmes Romania ( 50%), Cristina Jansen (13%), Peter Jansen (12%), Andrei Cohn (25%).

Cosmote

Membra a grupului elen cu acelati nume, Cosmote Rom�nia s-a lansat �n decembrie 2005, potrivit oficalilor companiei, cu scopul de a face telefonia mobila accesibila tuturor rom�nilor. Produsele si serviciile Cosmote sunt distribuite prin cadrul unei retele extinse de distributie care cuprinde aproape 500 de magazine si peste 9.000 de puncte de v�nzare independente.

Conform aceleeasi surse, dupa primele 4 luni pe piata rom�neasca, Cosmote a atins un numar de peste 275.000 de clienti si are, �n prezent, 90% acoperire a populatiei si aproximativ 75% acoperire geografica �n Rom�nia.  

iulian.toma@adplayers.ro

PUBLICITATE: