(AdPalyers.ro, Irina Toma)
GAV|Scholz&Friends Bucuresti a fost premiata cu o Mentiune de Cristal la Festivalul de Publicitate Meribel, categoria Turism, Timp Liber si Sport, cu spotul TV de promovare a programului Sibiu CCE 2007, denumit “Fabrikultura”, anunta oficialii de comunicare ai agentiei de publicitate.
Festivalul de publicitate Meribel a fost creat în 2001. Organizat sub umbrela Polish Advertising Agencies Association, Meribel Ad Festival reuneste pofesionistii de publicitate din întreaga lume si premiaza campaniile cu cel mai mare impact si care se potrivesc cel mai bine brandurilor sau produselor pe care le promoveaza.
Potrivit GAV|Scholz&Friends, Gala Crystal Awards a avut loc pe 8 martie la Varsovia, iar premiul a fost înmânat agentiei prin Marius Rosu (foto). Premiul Cristalul pentru Europa Centrala a fost inaugurat în 2006 si urmareste instaurarea competitiei în tarile central-europene precum si promovarea si recunoasterea creativitatii lor.
“Am avut curajul sa vorbim altfel despre Sibiu”, a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV|Scholz&Friends Bucuresti. „Am proiectat o viziune proaspata asupra orasului care depaseste barierele culturale, vizuale sau cele de imaginatie”.
„Faptul ca am ajuns pe lista finalistilor la acest festival îmi reconfirma faptul ca Sibiu CCE 2007 are un impact puternic, atinge, ridica întrebari, lanseaza discutii, emotioneaza, chiar si într-un mediu competitiv, de talie internationala”, adauga Lucian Georgescu.
AdPlayersFile
Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007
Potrivit GAV|Scholz&Friends, spotul TV “Fabrikultura” a fost realizat în trei zile de filmare, în forturile de aparare ale Bucurestiului, subsolul Teatrului National Bucuresti si în Sibiu, respectiv la Biserica Azilului, Turnul Prefecturii si Hotelul Continental.
Conform sursei, campania de promovare a programului Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007 s-a desfasurat în perioada octombrie 2006 – februarie 2007 pe canale media internationale având o componenta TV si a fost programata pentru o perioada de patru luni.
Planul media a cuprins un total de aproximativ 1500 difuzari pe National Geographic Channel, Travel Channel si Euronews si a urmarit, asa cum afirma reprezentantii agentiei, atingerea unui public de 50 de milioane de europeni. Pe plan national, spoturile TV sunt difuzate prin Societatea Romana de Televiziune (TVR, TVR 2, TVR Cultural si TVR International).