(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Simona Firtat este noul purtatorul de cuvant al agentiilor GMP Advertising si GMP PR, unde se alatura celor doua echipe in functia de Corporate PR Manager, coordonand atat comunicarea externa cat si pe cea interna.
“In sfarsit, cizmarul are cizme. Si nu orice fel de cizme. Veti vedea ce bine ne sta!”, a declarat Felix Tataru, General Manager GMP.
Fosta PR Manager The Group, Simona Firtat (29 de ani) are o experienta de opt ani in presa si in industria comunicarii si a ocupat anterior functia de. Ca jurnalist, ea a mai lucrat in redactii precum AdMaker, Banii Nostri si Business Standard, unde a scris despre industria de media si de publicitate.
A iesit din presa in urma cu un an pentru a imbratisa cariera de comunicator pe care spune ca o pregateste de cand a absolvit facultatea. Firtat a absolvit Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii si cursurile unui Masterat in Stiintele Comunicarii, ambele in cadrul Universitatii Bucuresti. Simonei ii plac geometria in spatiu, privirile panoramice si Alpii.