Ex Managing Partner la Media Investment si House of Media (The Group), Ovidiu Florea este de ieri, 15 februarie, Head of Sales & Research la Kanal D, potrivit unor surse apropiate postului tv, pozitie din care va coordona vanzarile cat si de cercetarea televiziunii din grupul Dogan.
Contactati de catre AdPlayers oficialii de comunicare Kanal D au confirmat numirea lui Florea in noul post, unde va administra vanzarile si cercetarea Kanal D alaturi de Claudia Ion, Sales & Research Director, actualul director de vanzari si research. In urmatoarele ore este asteptat si un comunicat de presa privind noua numire.
Conform informatiilor AdPlayers, in schema organizationala, Florea va raporta atat boardului de conducere Kanal D, cat si actualului director, Claudia Ion.
“Am avut foarte multe propuneri in perioada aceasta. Intr-un final m-a atras ideea de de a lucra intr-o televiziune, dorinta pe care mi-am exprimat-o dealtfel inca de la plecarea de la The Group” a adaugat pentru AdPlayers Ovidiu Florea, noul pas in cariera profesionala.
Cu 19 ani de media si publicitate, Ovidiu Florea parasea pozitiile de managing partner la Media Investment si House of Media The Group in a doua jumatate a lunii ianuarie.
Iata si ce declara el atunci, pentru AdPlayers: „Dupa atatia ani impreuna cu Zoltan ( Szigeti n.r.) am decis ca este momentul sa mai fac si altceva. In acest moment nu este nimic stabilit, dar intentionez sa raman in industria de media si nu este exclus sa intru in vanzari TV”, spunea Florea.