Potrivit presei americane, Bozoma Saint John ar urma sa puna accentul pe o legatura emotionala cu consumatorul marcii de servicii auto.
adplayers. Iulian Toma
Fosta sefa globala Consumer Marketing, Apple Music & iTunes in ultimii trei ani, Bozoma Saint John este noul marketing global Uber, de la inceputul lunii iunie, anunta mai multe titluri din presa americana, confirmata deja pe propria pagina de facebook.
Potrivit presei de peste ocean, din noua pozitie de marketing global, Saint John ar urma sa puna accentul pe o legatura emotionala a marcii Uber cu consumatorul. Una dintre cele mai apreciate personalitati de business, Bozoma Saint John a fost premiata anul trecut la Women of Influence in cadrul galei Los Angeles Awards.
Recunoscuta prin beneficiile oferite clientilor, comparativ cu clasicele companii de taxi locale, Uber traverseaza o perioada destul de grea in SUA unde se speculeaza ca a fost adversara masurilor administratiei Trump privind migratia persoanelor. La aceasta se adauga alegatii la adresa unui oficial de rang inalt din aparatul de conducere al companiei, acuzat de hartuire sexuala la locul de munca de catre o fosta angajata. Saint John (trad. Sfantul John), ca sa plecam de la numele noului oficial de marketing, are ceva de lucru nu doar la legatura emotionala cu consumatorul, ci si la refacerea imaginii Uber, deloc sfanta peste ocean, cel putin in ultimul an.
Mai mult in Oameni,