"Evolutie" Logan, by Graffiti BBDO
Miercuri, 11 Octombrie 2006

Evolutie Logan, by Graffiti BBDO

(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro ) Graffiti BBDO semneaza campania de lansare a modelului Logan Prestige intitulata “Evolutie”. Potrivit agentiei, aceasta este axata în principal pe spotul TV cu acelasi nume, spot ce se deruleaza prin agentia Media Direction, specialistul de media din grupul de comunicare BBDO România, condus de Dan Moraru. 

Campania “Evolutie” include un spot TV si internet si se adreseaza, afirma agentia, consumatorului pragmatic, optimist, care doreste sa se bucure, împreuna cu familia, de viata de zi cu zi, dar care e si foarte exigent, cerând mereu mai mult. Autorii campaniei spun ca, fiind un model superior (vârf de gama), Logan Prestige raspunde nevoilor acestor consumatori.

Spotul a fost editat în varianta de 30” si este difuzat în perioada septembrie-octombrie 2006 pe principalele posturi TV nationale.

Concept

Conceptul campaniei este cel de evolutie, spune agentia, de dezvoltare fireasca, naturala, un proces prin care orice model de referinta trece mai devreme sau mai târziu. Modelul Logan evolueaza, prin lansarea Prestige, atât în sensul unei motorizari superioare (ca putere si ca tehnologie) cât si în sensul rafinarii unor detalii de design exterior si interior, afirma agentia.

Producatorul de automobile a dorit sa comunice aceasta lansare de produs într-un mod spectaculos din punct de vedere estetic, grafic, care sa reflecte în primul rând îmbunatatirile de design. Obiectivul secundar al companiei Dacia a fost de a consolida imaginea marcii Dacia Logan.

Dupa cum afirma autorii, insightul care a stat la baza briefului de creatie consta în ideea ca detaliile conteaza, iar în cazul Logan Prestige rafinarea, evolutia, reprezinta schimbarea esentiala care trebuie comunicata.

Graffiti BBDO spune ca a dezvoltat conceptul de evolutie într-o executie în care masina este prezentata într-un mediu natural, sugerat prin lumina, decoruri, si mai ales soundtrack, metamorfozandu-se organic, asemeni unui animal, din modelul clasic în cel nou. Echipa de creatie a optat pentru o metamorfoza de organism viu, desi se stia ca este mult mai dificil de realizat în postproductie, si nu pe una tehnica, de mecanism, tocmai pentru a sublinia ideea de evolutie fireasca a modelul Logan.

Productia

Filmarea spotului s-a facut în studiorile Castel Film (casa de productie) si a durat o zi, având ca regizor si în acelasi timp DOP pe Avi Karpik. Marea provocare a fost filmarea în paramentri absolut identici a modelul clasic si a celui nou, pentru a se putea obtine suprapunerea lor perfecta necesara postproductiei. Filmat în doar o singura zi, spotul a impus însa o postproductie de mai multe saptamâni, realizata de Abis Studio.

Autorii

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata, de la Automobile Dacia Groupe Renault, din Didier Vidalinc –Director de Marketing, Eduard Croitoru – Director de Publicitate, Claudia Rosoga – Director Adjunct de Publicitate;

De la Graffiti BBDO, si-au adus contributia Bogdan Mirica – Creative Director, Roxana Panaitescu – Senior Copywriter, Gelu Florea – Art Director, Monica Garbur – AV Production Manager si Liviu Isop – AV Producer, Sorin Psatta – Strategy & Reserach Director, Simona Costea – Account Director si Daniela Ioan – Account Executive;

Componenta de media de la Media Direction a fost în grija Virginiei Lungu – Media Manager.

Evolutie Logan, by Graffiti BBDO.Evolutie Logan, by Graffiti BBDO.Evolutie Logan, by Graffiti BBDO.Evolutie Logan, by Graffiti BBDO

.


PUBLICITATE: