(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Conducerea Pleon Graffiti va fi preluata de Mircea Tomescu ( foto sus) care a fost numit PR Director si ii urmeaza Lilianei Serban, fostul sef al diviziei de relatii publice de la Graffiti, in perioada 2005-2008. Contactata de catre AdPlayers, Serban a afirmat ca se desparte de Pleon Graffiti pentru a se dedica unor proiecte personale.
Account Director al agentiei Graffiti BBDO din 2006, potrivit reprezentantilor companiei, Mircea Tomescu (29 ani)detine o experienta relevanta in domeniul comunicarii, aria sa sa de expertiza cuprinzand jurnalism, PR, account developing si management si new business.
“Am ales un “om de-al casei”, un profesionist din cadrul BBDO pentru functia de PR Director, pentru ca am ajuns la acel stadiu in care Grupul poate furniza resursele necesare de specialisti cu “viziune 360””, a declarat Dan Moraru, CEO BBDO Group Romania. „As dori, de asemenea, sa-i multumim Lilianei Serban pentru aportul adus la evolutia Pleon Graffiti in ultimii doi ani”
AdPlayersFile
Potrivit agentiei, Mircea Tomescu a lucrat ca jurnalist in televiziune (Pro TV) si in presa scrisa (Jurnalul National) si ca PR & Communication Consultant in perioada 1998 – 2003. Cariera in publicitate si comunicare si-a inceput-o in 2003, la agentia Mercury Promotions, ca Account Manager.
In ultimii doi ani, noul PR Director de la Pleon a ocupat pozitia de Account Director la Graffiti BBDO, timp in care a contribuit la dezvoltarea unor conturi importante. Tomescu este absolvent al Scolii Superioare de Jurnalism si al Facultatii de Informatica.
Echipa Pleon Graffiti numara 14 oameni de PR, si are printre clienti nume printre care se numara Pepsi, Automobile Dacia, Renault Nissan, Allianz-Tiriac Pensii Private, Henkel, Wrigley, Scandia Sibiu, Schlumberger, Egger, Chronolik.