Dupa ce l-a “selectat” Creative Director DDB in urma cu doua luni, Mirela Angelescu - Managing Director DDB, l-a ales pe Theodor Sandu si pentru vacanta de sarbatori. Oficialul DDB nu a putut fi contactat pentru a comenta sau infirma alegerea "colegului" cu care si-a petrecut sarbatorile.
„Il stiam pe Teddy de multa vreme”, declara Angelescu, pentru AdPlayers la sfarsitul lunii octombrie cand selecta directorul de creatie, alaturi de presedintele agentiei, Angelos Coursoumis.
„A fost pe o lista scurta si l-am vazut impreuna cu Angelos (Coursoumis n.r CEO DDB). Dupa ce am vazut mai multi oameni, in final ne-am hotarat ca mixul pe care il ofera Theodor Sandu este cel mai potrivit pentru DDB”, motiva Angelescu deznodamantul procesului de „selectie” care se incheia cu numirea lui Theodor Sandu ca Director de Creatie al agentiei de publicitate.
In urma intrebarilor indiscrete ale angajatilor, Angelescu ar fi recunoscut in agentie ca are o relatie speciala cu Theodor Sandu, nou alesul director de creatie. Surse apropiate DDB spun ca sapte oameni - aproape un sfert din echipa agentiei - au parasit compania de publicitate numai in ultimele doua luni. In plus aceleasi voci spun ca nu este exclus ca inclusiv fostul director de creatie, Bradut Florescu, sa fi fost „ajutat” sa ia decizia parasirii DDB, in luna octombrie anul trecut pentru ca Angelescu sa gaseasca "mixul" optim pentru creatia agentiei.
Coincidenta sau nu, in aceleasi ultime doua luni, doi dintre clientii agentiei – Kanal D si Alpha Bank – au incheiat partial sau total colaborarea cu creatia oferita de DDB.