(AdPlayers, INFO)
Dupa patru ani de colaborare cu Grapefruit in calitate de client, Ana-Maria Bogdan (foto) este noul Managing Director al agentiei.
Cu 12 ani de experienta in marketing si digital in industrii precum telecom, retail, banking, media & advertising, ea s-a alaturat echipei Grapefruit in noua pozitie de management din care va conduce agentia, din biroul acesteia de la Bucuresti.
”Pentru ca experienta Andei (cum ii spunem noi) imbina foarte bine digitalul cu marketingul – cele doua arii predilecte ale Grapefruit - si pentru ca dintotdeauna ne-am inteles excelent, am decis ca ea este omul potrivit pentru a conduce agentia de acum inainte”, spune Stefan Liute, director de strategie si co-fondator Grapefruit. ”
”Nu ne leaga doar rezultatele pe care le-am avut impreuna in proiectele ING si Kanal D. Este vorba de ceea ce ne inspira, de ceea ce ne motiveaza sa facem ce facem azi, de o viziune comuna asupra viitorului, de lucrurile despre care ne place sa vorbim sau sa le facem in timpul liber”.
Ana-Maria Bogdan si-a inceput cariera la Ogilvy interactive (2000) cu online copywriting, arhitectura informationala si responsabilitati de client service pentru proiectele digitale. Ulterior, toate pozitiile ocupate in companii precum Zapp/Telemobil, Altex, Kanal D si ING au avut ca numitor comun crearea unor echipe dedicate unor astfel de proiecte.
Mai mult in Oameni