Dupa 18 ani de Carrefour, Andreea Mihai este noul lider marketing si E-commerce Leroy Merlin Romania
Vineri, 28 Septembrie 2018

„De cand am plecat de la Carrefour am facut consultanta si mi-am deschis un business online. In paralel, m-am intalnIt cu ei si m-au cucerit cu ceea ce sunt si ce fac si cu ce planuri de viitor au. Am decis sa ma alatur echipei si sa facem lucruri frumoase impreuna!” ” a declarat Andreea Mihai pentru adplayers.

adplayers. Iulian Toma

Cu o experienta 18 ani de activitate, in calitate de membru in Comiteul Executiv la Carrefour, Andreea Mihai este noul lider marketing si E-commerce Leroy Merlin Romania.

„De cand am plecat de la Carrefour am facut consultanta si mi-am deschis un business online. In paralel, m-am intalnIt cu ei si m-au cucerit cu ceea ce sunt si ce fac si cu ce planuri de viitor au. Am decis sa ma alatur echipei si sa facem lucruri frumoase impreuna!” ” a declarat Andreea Mihai pentru adplayers.

Numarul 2 pe piata de DYI din Romania, potrivit responsabililor de comunicare,  Leroy Merlin vrea sa devina numarul 1. Potrivit lantului de magazine, Andreea Mihai se alatura companiei in acest demers de expansiune, de intarire a brandului, de strategie omnicanal - cu online ul in prelungirea fireasca a offline- ului, de servicii client de dezvoltat, toate acestea avand ca obiectiv urcarea Leroy Merlin pe prima pozitie in randul retailerilor de DIY si bricolaj din Romania.

„In cele cateva luni de la plecarea mea din Carrefour, am facut consultanta pentru cinci firme si am investit alaturi de o partenera intr-un business on-line. In acest timp, am interactionat si cu Leroy Merlin si dupa mai multe discutii, am decis sa ma alaturi acestei companii, care pune in centrul atentie eforturilor zilnice OMUL – atat omul client, cat si omul colaborator in cadrul companiei. Cultura companiei in acest sens este atat de puternica incat m-a cucerit” spune Andreea Mihai.

„Nu este doar un angajament  afisat pe pereti in sali, este ceva ce se simte imediat, se traieste in fiecare minut. Colegialitatea, lucrul in echipa, viziunea mareata de dezvoltare, dorinta de a a face lucrurile cat mai bine pentru client, dezvoltarea continua a colaboratorilor, atmosfera relaxata si constructiva de munca si planurile de viitor, m-au determinat sa ma alatur acestei echipe minunate, condusa de liderul sau,  Frederic Lamy” a mai spus noul  lider marketing si E-commerce Leroy Merlin Romania

Oficialul de marketing spune ca este entuziasmat de actiunile de CSR intreprise pana acum de Leroy Merlin: printre acestea fiind spre exemplu si demararea, incepand cu luna februarie 2017, procesului de delistare a tuturor produselor din lemn, provenite de la companii nationale si internationale, care nu respecta standardele de sustenabilitate si certificarile FSC (Forest Stewardship Council) si PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification).

„Acest demers face parte din filosofia de afaceri a Leroy Merlin, care pune accent pe etica in afaceri, sustenabilitate si grija pentru mediul inconjurator)” a mai spus Andreea Mihai. „Dorinta noastra este sa aducem cat mai mult din “savoir-faire-ul” frantuzesc in materie de constructii, amenajarea casei, amenajarea gradinii, design interior, cu produse si servicii de calitate, utile si incantatoare pentru romani!” conchide ea.

LEROY MERLIN este unul dintre cei mai mari retaileri specializati pe bricolaj, constructii, decoratiuni si gradinarit, cu o istorie de peste 90 de ani la nivel mondial si primul din Europa. Companie inovatoare din cadrul ADEO, LEROY MERLIN detine aproape 500 de magazine in 13 tari din Europa, Asia, Africa si America de Sud. In prezent, companiile grupului ADEO sunt recunoscute peste tot in lume prin numeroasele premii de stilul: “Great Place to Work Institute”.

In Romania functioneaza 17 magazine LEROY MERLIN, cu peste 2000 de angajati in Bucuresti, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiesti, Brasov, Constanta, Sibiu, Suceava, Targu Mures, Bacau, Iasi, Timisoara si Oradea.

Mai mult in Retail, CSR


PUBLICITATE: