Ovidiu Florea, Managing Partner al Media Investment si House of Media, paraseste cele doua agentii de media din holdingul de marketing si comunicare The Group, prezidat de Zoltan Szigeti.
Potrivit unor surse din piata, Florea se va desparti efectiv de cele doua agentii la sfarsitul lunii ianuarie, iar atirbutiile sale vor fi preluate de Liana Mihai, viitorul Managing Partner, alaturi de Dan Balotescu.
Contactat de catre AdPlayers, Ovidiu Florea (foto) a confirmat despartirea de The Group. „Dupa atatia ani impreuna cu Zoltan ( Szigeti n.r.) am decis ca este momentul sa mai fac si altceva. In acest moment nu este nimic stabilit, dar intentionez sa raman in industria de media si nu este exclus sa intru in vanzari TV”, a afirmat Ovidiu Florea.
19 ani de media si publicitate
Unul dintre veteranii pietei de publicitate din Romania, Ovidiu Florea (44 ani) a intrat in publicitate in 1992. Si- a inceput cariera la Primera Advertising, agentie care detinea pe atunci si franciza de Ogilvy & Mather. Florea a fost alaturi de Zoltan Szigeti inca de la aparitia Ogilvy & Mather ca entitate independenta pe piata romaneasca.
Din 94, a participat la infiintarea Ogilvy & Maher Romania, si a condus departamentul de media al agentiei de publicitate pana la infiintarea The Network, agentia de media sora cu Ogilvy & Mather, parte din grupul WPP. The Network a devenit ulterior Mindshare Media, companie de media unde a fost director executiv inca de la infiintare si pana la despartirea de companie in 2005.
Florea este Managing Partner al agentiilor Media Investment si House of Media din 2005, ultima dintre ele infiintata chiar in acelasi an, alaturi de Cristina Florea, sotia sa. Cu 19 ani de media si publicitate, Ovidiu Florea a lucrat practic pentru toti clientii companiilor unde a condus activitatile de media, si a fost reprezentantul agentiilor pe care le-a condus in majoritatea organizatiilor profesionale inca de la infiintarea acestora: membru in consiliul tehnic ARMA, in consiliul de Administratie BRAT, Presedinte IAB, sau reprezentul agentiiilor in IAA si altor organizatii din industria de marketing si comunicare.
Actualizare 22 ianuarie 2010.
Ovidiu Florea - Managing Partner la peste 41 Milioane EUR, in 2008
Potrivit MEDIA AdPlayersREPORT 2009, cele doua agentii in care Ovidiu Florea era Managing Partner cumulau la sfarsitul anului 2008 o echipa de 42 de angajati si un business de aproximativ 42 Milioane EUR.
Conform datelor disponibile in Raportul Agentiilor de Media, in baza datelor disponibile la Ministerul Finantelor, agentia Media Investment a avut in 2008 un numar mediu de 36 de angajati, o cifra de afaceri de 29,88 Milioane EUR, si un profit de 1,92 Milioane EUR, in timp ce House of Media, cu o echipa medie de 6 angajati, a avut o cifra de afaceri de 11,37 Milioane EUR si un profit de 0,46 Milioane EUR.