Din 14 aprilie presa scrisa are valoare de schimb in promotiile CuponPro
Luni, 11 Aprilie 2005

( AdPlayers.ro ) Piata romaneasca (re)lanseaza in forta un nou instrument de marketing – promotiile bazate pe cupoane promotionale. Inserate pana acum in diverse titluri de ziare locale sau in reviste de femei sub forma unor colturi cu reduceri speciale la retetele de slabit sau la diverse magazine, noul instrument de marketing a suferit un botez necesar.

Din 14 aprilie presa scrisa are valoare de schimb in promotiile CuponPro

Cuponul "CuponPro"

Lansate la sfarsitul lui 2004 fara prea mult tam-tam, “Promotiile bazate pe cupoane” cunosc datorita CupoPro , prima agentie de cuponing din Romania dupa cum anunta reprezentantii sai,  o promovare pe masura importantei instrumentului

Peste 2 milioane de cupoane si forte de mare calibru in marketingul romanesc vor fi angrenate incepand din aceasta saptamana in promotiile CuponPro. Ziare locale si nationale de mare tiraj precum si marci cum sunt Pate Sibiu si Pate Bucegi, Pepsi, Prigat si Skol vor da promotiilor bazate pe cupoane o anvergura neintalnita pana acum in Romania unui astfel de instrument.

Disponibile incepand cu data de 14 aprilie 2005, promotiile bazate pe cupoane  vor revolutiona domeniul promotiilor, dupa cum spun reprezentantii Cupon Pro, oferind avantaje reale, net superioare, atat consumatorilor, cat si producatorilor si magazinelor.

“Aceasta este o piatra de hotar pentru domeniul promotiilor din Romania” considera Tudor Fulea, Directorul General al CuponPro. Oficialul CuponPro spune ca aceasta  “va schimba modul de face cumparaturi al multor consumatori, va crea obisnuinta de a avea reduceri saptamanal cu ajutorul cupoanelor decupate din ziare, de a pune in portofel, cand pleaca la cumparaturi, cupoane alaturi de bani”

 “Poate ca aceste promotii nu sunt atat de spectaculoase ca cele clasice, cu premii, insa pana la urma acestea ofera ceva palpabil, masurabil, realizabil." a afirmat Directorul General CuponPro vorbind despre promotiile prin intermediul cupoanelor.

Promotiile bazate pe cupoane promotionale vor debuta in Bucuresti, Bacau, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Iasi si Timisoara, urmand ca in a doua parte a anului sa fie extinse si in alte orase. Extinderea retelei de distributie a cupoanelor la nivel national se va realiza in doua trepte, in 2005 si 2006. Cupoanele vor fi disponibile in cotidienele sau saptamanalele din orasele respective, in fiecare joi, si vor putea fi utilizate dupa decupare in orice magazin purtand insemnul CuponPro. Consumatorul va prezenta cupoanele direct la casa, unde va primi reducerea stabilita, facand astfel o economie in bani.

Marcile incluse in prima serie de cupoane care va aparea pe 14 aprilie si va cuprinde cele peste 2 milioane de cupoane sunt Dobrogea, Madex, Pate Sibiu si Pate Bucegi, Pepsi, Prigat si Skol. Cea de-a doua serie de cupoane, care va aparea pe 21 aprilie, va cuprinde o lista mai extinsa de produse care, potrivit cuponPro,  vor fi anuntate la momentul potrivit.

Cupoanele promotionale vor putea fi utilizate in magazinele purtand insemnul “CuponPro”, reteaua numarand in prezent 619 magazine la nivel national, din care 388 in Bucuresti.

Publicatiile din presa centrala in care vor fi inserate cupoane promotionale sunt Adevarul, Evenimentul Zilei, Libertatea si Ziarul. Printre titlurile locale se numara a Cuget Liber (Constanta), Evenimentul (Iasi si Bacau), Transilvania Expres si Informatia Brasovului (Brasov) si Pro Bonus (Timisoara).


PUBLICITATE: