(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Agentia de publicitate GAV Scholz&Friends Bucuresti are un nou Director de Client Service – Sven Sochaczewsky ( 32 ani ) este noul Client Service Director al agentiei de publicitate GAV Scholz&Friends Bucuresti.
Potrivit agentiei, Sochaczewsky a lucrat pe conturi internationale in cadrul retelei Scholz&Friends, diviziile Paris (Client Service) si Berlin (Art Director), iar la Bucuresti, va fi responsabil de coordonarea departamentului de Client Service al GAV, stabilirea directiilor functionale si mentinerea legaturii cu reteaua Scholz&Friends. De asemenea, va lua parte activ la coordonarea activitatilor de new business si la dezvoltarea directiei strategice a agentiei, alaturi de echipa de management GAV .
„Pe de o parte, este vorba despre adaptarea profesionala la specificul noilor clienti, la modul de lucru al noilor colegi si la caracteristicile generale ale industriei de publicitate autohtone. Pe de alta parte, este vorba despre testarea capacitatii mele de asimilare a unei noi culturi, mult diferite fata de tot ce am cunoscut”, a declarat Sven Sochaczewsky.
„Il apreciez cu atat mai mult cu cat a fost implicat in dezvoltarea si implementarea campaniei remarcabile „Germany – Land of Ideas”” a spus Lucian Georgescu, Managing Partner GAV Scholz&Friends Bucuresti, referindu-se la Sven Sochaczewsky. „Se potriveste ca o manusa directiilor noastre de promovare a culturii si a specificului national”, a mai adaugat Georgescu.
/ BIO - Sven Sochaczewsky (32 ani)
Inainte de a se alatura echipei GAV, Sven Sochaczewsky a ocupat pozitia de International Account Director la Ailleurs Exactement/Scholz&Friends Paris, gestionand conturile Ideal Standard International si Exide Technologies.
Noul CSD al agentiei a fost Art Director si Project Manager la Scholz&Friends Berlin, lucrand pentru Deutsche Telecom, Mercedes-Benz si Baden-Württemberg. Intre 2002 si 2004, Sven a lucrat la sediul central Scholz&Friends, colaborand direct cu cei doi CEO ai retelei, Sebastian Turner si Thomas Heilmann. Este absolvent al Universitatii de Arte din Berlin.
/ PROFILE - GAV Scolz&Friends
GAV (prescurtarea de la Generic Audiovizual SRL) si-a inceput activitatea in anul 2003, impreuna cu atelierul de marketing cultural Balkanski, sub denumirea de gav/balkanski. In 2005, a devenit GAV Scholz&Friends Bucuresti dupa afilierea la Scholz&Friends retea owner-managed din Europa, avandu-si originile in Germania, cu sedii la Berlin si Hamburg.
Printre clientii si partenerii GAV Scholz&Friends Bucursti se numara: Asociatia pentru Relatii Comunitare Romania, Brita, Mercedes-Benz SRL, Raiffeisen Leasing, Balkan, Cramele Halewood, Sibiu Jazz Festival, Unilever si Unity.