Silvia Luican, noul marketing director Promenada.
sursa foto: silvialuican.ro
adplayers. Iulian Toma
Marketing nou peste buget de centru comercial. Cu o experienta de 10 ani in marketing-comunicare si cercetare de piata, Silvia Luican va fi noul director de marketing nou la Promenada, au afirmat pentru adplayers surse apropiate miscarii. Informatia nu a putut fi confirmata si oficial, pana la ora publicarii. Din informatiile adplayers, Luican va conduce activitatile de marketing ale centrului comercial si de entertainment Promenada, din zona comerciala Floreasca.
Potrivit estimarilor adplayers, bugetul de marketing si comunicare Promenada este de peste 1 Milion de euro pe an, variind in functie de activitatile si campaniile co-branded cu marcile din interiorul centrului comercial si de entertainment.
Fost strategic planner la Draft FCB 2014-2015, Silvia Luican si-a inceput cariera in urma cu 10 ani in cercetare la Reveal Marketing Research unde a lucrat pentru mai multe proiecte ale companiei pana in 2014. A mai lucrat pentru proiecte Pastel Group si Fundatia Special Olympics Romania.
Cu diploma in Economie (ASE) si una in Sociologia Consumului si Marketing (Universitatea din Bucuresti), Silvia Luican se prezinta ca “strategist, researcher, marketeer” pe silvialuican.ro, pagina personala unde si-a facut cunoscute preocuparile.
“Sunt strateg, cercetator, om de marketing. Toate sub acelasi creion pasionat de intelegerea consumatorilor si proceselor de piata” noteaza Silvia Luican pe pagina personala.. In prezent lucrez ca Strategic Planner intr-o agentie de publicitate, dupa 8 ani de cercetare de piata, de formare calitativa”.
Mai mult in Oameni, Retail
Vechiul Consumator versur Noul Consumator
sursa: silvialuican.ro