De 20 de ani in comunicare, Diana Iosu se desparte de multinationala Telekom pentru antreprenoriat cu Lalique PR
adplayers. Iulian Toma
De 20 de ani in comunicare, Diana Iosu se desparte de multinationala si lanseaza propriul proiect antreprenorial cu Lalique PR, dupa cum a afirmat pentru adplayers, fostul oficial de comunicare corporate.
„Pun maine (14 iulie) punct unui capitol extrem de valoros din viata mea – acela de comunicator pentru unele dintre cele mai importante multinationale din Romania” a spus Diana Iosu pentru adplayers. „Am simtit ca a venit momentul sa trec la un alt nivel, acela de a imbratisa varianta antreprenoriatului, pe zona pe care m-am specializat de-a lungul vietii - consultanta pe zona de relatii publice, sub brandul Lalique PR si deviza Eleganta in comunicare” isi motiveaza omul de comunicare proiectul in PR.
„Incepand cu data de 14 iulie, Diana Iosu, Managerul de Relatii cu Presa si Comunicare Externa, va parasi compania pentru a se dedica unor proiecte antreprenoriale. Ii multumesc Dianei si cu ocazia acestui mesaj pentru profesionalismul si dedicarea de care a dat dovada in fiecare zi in care a facut parte din echipa Telekom” a spus si Ruxandra Voda, Corporate Communications Romania Director, Telekom, intr-o informare remisa partenerilor in comunicare.
Cum se pozitioneaza antreprenoarea?
„Lalique PR va acoperi tot ce inseamna acest domeniu – de la comunicare corporate pana la organizare de evenimente si proiecte speciale de PR, adaptate nevoilor specifice de business. Sunt insa la inceput de drum, la nivel de planning. Lucrurile se vor concretiza pe parcurs” a mai spus Dian Iosu pentru adplayers.
„Am mai cochetat in trecut cu zona antreprenoriatului asa ca ar trebui sa fiu cumva pregatita pentru provocarile aferente. Mirajul multinationalei ramane insa treaz. Am acum o libertate pe care intentionez sa o speculez la maximum. Sunt deschisa asadar pentru orice oportunitate care sa fie un win – win pentru ambele parti” a conchis Diana Iosu.
Mai mult in Oameni, Management