( AdPlayers.ro ) Agentia de publicitate DDB Bucharest a dat de curand “bani cu imprumut” Alpha Bank. Campania promoveaza creditul pentru nevoi personale de pana la 50.000 EUR de la Alpha Bank. Creditul este vazut de catre agentia de publicitate ca alternativa la banii cu imprumut luati de la prieteni, colegi sau neamuri. Campania este derulata prin agentia de media OMD Romania si se promoveaza pe televiziune, presa scrisa si radio.
“Brief-ul a intrat in agentie in urma cu o luna, iar rezultatul reiesit a fost o pozitionare practica si pragmatica a unui produs comunicat si alte banci in aceeasi perioada de timp” sustin reprezentantii DDB Bucuresti. “Strategia a fost, apoi, imbracata creativ si comunicata in TV, radio, print, internet si POSM”
"Auzi? Imi trebuie si mie 5.000 de euro maine. Imi imprumuti? "
“Oamenilor nu le place sa li se ceara bani imprumut” spune Mihai Ene, copywriterul campaniei. “Asa ca de cele mai multe ori sunt nevoiti sa caute tot felul de scuze pentru a se eschiva. Iar daca dau imprumut, o fac din cauza ca le e jena sa refuze si, in prea putine cazuri, din tot sufletul”.
Creativul agentiei este de parere ca “Suntem prieteni, dar pana la bani. Nu veni la mine cu probleme de astea ca ajung sa-mi doresc sa nu ne fi intalnit”. Si de aici ideea promovata de agentie “Vrei bani, du-te la Alpha Bank!”
Asta se intampla in cele doua executii TV. In spotul chinezul, agentia propune ca executie “Prietenul bun caruia i se cere ajutorul financiar alege supra-realismul transformarii instant intr-un chinez, in locul vreunei scuze chinuite sau, si mai rau, in locul acordarii imprumutului cerut” .
"Da-mi si mie vreo 7.000 de euro pentru vreo 6 luni. Poti? "In a doua situatie, spotul tv Ploaia, “pretextul e la fel de suprarealist, dar de alta factura: fix in momentul raspunsului, asupra personajului (si doar asupra lui!) se abate o ploaia torentiala”. Propunerea agentiei? “cand apare o situatie neprevazuta si ai nevoie de bani, e mai bine si mai simplu sa iei de la banca decat de la prieteni. Ca sa nu ai suprize… “
“Bani cu imprumut” a avut nevoie de o luna de munca. Pentru campanie, au imprumutat din timpul lor ( nerambursabil ) Melania Vlasceanu – Marketing Manager si Cristina Ionescu – Research Marketing & PR Alpha Bank. Pe durata campaniei, DDB Bucuresti i-a “dat cu imprumut” bancii pe Marius Negrea – Creative Director, Mihai Ene – Copywriter, Teodor Droscaru – Art Director, Oana Venat - A/V Producer, Clarisa Rosu – Account Director.
( Irina Toma, info@adplayers.ro )
AdFile Info:Nume lucrare: Chinezul / Ploaia
Agentie: DDB Bucharest
Oras: Bucuresti
Advertiser: Alpha Bank Romania
Brand: Alpha Bank
Produs/categorie: Alpha 4All / Credit pentru nevoi personale
Marketing Manager / Director: Melania Vlasceanu
Nume Campanie: Bani cu imprumut.
Data primei difuzari/aparitii: octombrie-noiembrie
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: romana/chineza
Tipuri media: TV, radio, print, POSM
Durata (TV): 2 X 20”
Slogan: Alpha Bank. Expert in credite.
Account Director: Clarisa Rosu
Creative Director: Marius Negrea
Art Director: Teodor Droscaru
Copywriter: Mihai Ene
Regizor: Nae Caranfil
Producator: Vivi Dragan Vasile
Casa productie A/V: Trilogy
Companie editare Imagine: FX Production
Post Productie A/V: FX Production
Voce: Marius Vizante / Flaviu Crisan
Efecte Speciale: FX Production
Agentie Media: OMD Romania
Media:
Radio: Kiss FM, Pro FM, Radio Romantic, Radio 21, Radio Brasov
TV: Pro TV, Pro Cinema, Antena 1, Realitatea TV, Discovery Channel, TV Sport
Print: publicatii locale si nationale