Cinci dintre oamenii mai vechi din DDB Bucharest au fost pusi pe liber de agentia de publicitate in cursul diminetii de luni, 16 martie, potrivit unor surse AdPlayers apropiate companiei.
Mai précis, oamenii au ajuns la birou, iar o parte nu au mai putut sa intre pe calculator pentru ca pur si simplu scaunele erau ocupate de oameni noi.
Reprezentand un procent de aproxiamtiv 20% din echipa agentiei, cei care au vrut mai multe lamuriri din partea managementului agentiei au fost informati luni dimineata ca pozitiile lor in companie au intrat in preaviz, si au fost indrumati sa isi caute noi locuri de munca.
Miscarea de resurse umane ar fi afectat cel putin doi copywriteri, un art director si un account care lucrau de mai multa vreme in agentia de publicitate condusa de Mirela Angelescu (managing director) si Angelos Coursoumis (presedinte). Decizia de a renunta la serviciile vechilor angajati este cu atat mai interesanta cu cat, in cursul lunii trecute, compania de publicitate DDB Bucuresti a desfasurat un program de recrutare inclusiv printr-un film difuzat pe Youtube, sub numele "Vino in sanul nostru", in care agentia cauta colegi noi, nicidecum inlocuitori.
Pana la ora publicarii materialului, oficialii DDB Bucuresti nu au putut fi contactati pentru a comenta informatia privind "iesirea din sanul agentiei" a colegilor vechi.