Creative Directorul DDB, Bradut Florescu demisioneaza din publicitate
Joi, 23 Octombrie 2008



( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

 

Creative Directorul DDB Bucuresti, Bradut Florescu a demisionat de la sefia departamentului de creatie al agentiei de publicitate. Contactat de catre AdPlayers, el a  confirmat ca se va desparti la sfarsitul acestei luni de companie, dar a evitat sa faca vreun comentariu privind urmatorul pas in cariera sa profesionala. Demisia lui Bradut Florescu vine la scurt timp dupa numirea la sefia agentiei a noului CEO - Angelos Coursoumis.

 

Surse apropiate directorului de creatie demisionar spun ca nu este exclus ca Bradut Florescu sa imbratiseze o cariera care ar putea sa nu fie in publicitate. Pasionat de calatorii, fostul sef de creatie al agentiei DDB scrie de mai bine de 1 an pe blogul personal despre locuri de vacanta, nefiind exclus ca in urmatoarea perioada sa-si ia o „pauza publicitara”.

 

Plecand de la blog, un bun prieten al sau, a incercat si o scurta psihanaliza pentru AdPlayers: „Calatoria inseamna fuga. Statul pe loc inseamna constrangere daca vorbim de un supraeu puternic, venit dintr-o copilarie poate cu prea multe reguli. Daca ar fi sa judecam asa, faptul ca in Romania sunt prea multi directori de creatie, aceasta l-ar putea impinge pe Bradut la o cariera chiar virgina in peisajul romanesc”.

 
Bradut Florescu, Biografie

Absolvent al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (FJSC), Universitatea din Bucuresti (93-97), Bradut Florescu a inceput sa lucreze in media si comunicare in radio, apoi ca reporter la Cotidianul. Intra in publicitate in 1996, unde a fost mai intai copywriter si mai apoi Creative Director la  Notorious DDB, devenita ulterior Notorious Advertising, agentie unde a lucrat pentru clienti cum sunt McDonald's, Henkel, SONY, Volkswagen, Excelent, Monsanto.

 

Dupa 1 an in care a fost Senior Copywriter la Connex (acum Vodafone), urmatorul pas in cariera sa profesionala a fost Tempo Advertising, companie de publicitate pentru care a lucrat pe pozitia de Group Creative Director  (99-2001), activand pe conturile Orange, Pro Tv si EDI. Ajunge ulterior in departamentul de creatie DDB, agentie de care se desparte mai bine de un un an, iar in perioada  octombrie 2005 - octombrie 2006, a devenit Creative Director Pro TV. 

Revine la DDB Bucuresti ca Head of Strategy si Director Executiv, companie de publicitate unde, din vara acestui an, a condus departamentul de creatie, din pozitia de Creative Director.
Aici a fost direct implicat in activitatile de strategie si creatie pentru conturile McDonald's, Henkel, Pepsi Lipton International, Alpha Bank, Peugeot, Sodexho, CEZ, Ringier, Dogan Media International, Vivartia Group (Chipita 7 Days, Finetti, Uncle Statis, Bake Rolls).


PUBLICITATE: