Caravana Bebeko a dat 18.000 EUR
Joi, 03 August 2006

Caravana Bebeko a dat 18.000 EUR

( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro)

Caravana Bebeko a dat 18.000 EURCaravana Bebeko pornita de Beko si organizata în perioada  10 iunie – 23 iulie la nivel national a acordat premii în valoare totala de 18.000 euro în electrocasnice, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Monica Iavorschi (foto), Director Marketing&Vanzari la Beko.

Potrivit companiei, Caravana Bebeko, a înregistrat rezultate peste asteptari: 60.000 participanti, peste 20.000 taloane de tombola completate, peste 2.000 de premii acordate.

“Agentia de BTL care s-a ocupat de executia Caravanei Bebeko a fost Front Line Marketing, iar materialele de promovare ale evenimentului au fost realizate de agentia noastra de PR (pentru contul de PR n.r.), Image Promotion", a mai subliniat Iavorschi, pentru AdPlayers.

Ideea

Potrivit Monicai Iavorschi, ideea Caravanei apartine departamentului de marketing Beko, ce si-a dorit un dialog direct între brandul Bebeko by Beko si consumatori. “Ne-am propus sa oferim tinerelor familii informatii despre produsele cu functii speciale într-un cadru cu totul neconventional, într-o atmosfera de joc si buna dispozitie”, sustine oficialul de marketing si vânzari.

Directoarea mai spune ca prodúsele electrocasnice Bebeko by Beko acordate în cadrul tombolei zilnice Bebeko au adus cea mai mare bucurie, însa si celelalte premii - tricouri, rucsaci, mingi, bandane, sepcute, seturi de creioane colorate au facut fericiti mii de participanti.

Promovarea

campania de comunicare a caravanei a fost sutinuta prin spot TV difuzat pe posturile Pro TV, Prima, Antena 1, Pro Cinema, Antena 3 si Euphoria; spoturi radio, partenerii media pe acest canal fiind Magic FM in Bucuresti si Kiss FM in celelalte orase; bannere on-line pe site-urile Eva.ro, Stiri24.ro, Cinemagia.ro, ROL.ro, Stiri.ro.rol, Felicitari.ro, Astrologie.ro, si nu în ultimul rand layout-uri de presa în publicatiile Copilul Meu, Ioana, Draga Mea, Unica, 7 Seri.

Caravana Bebeko a beneficiat de asemenea de pagina web dedicata, www.beko.ro, si de distributie de materiale promotionale înainte si în timpul evenimentului. Sosirea caravanei a mai fost anuntata anticipat catre media locala printr-un comunicat de presa.

Acoperire

Lansata în Bucuresti, Caravana Bebeko s-a bucurat, în opinia autorilor, de un real succes si în celelalte orase vizitate: Brasov, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Eforie Nord si Mamaia, unde a poposit în fiecare weekend timp de sapte saptamâni. În capitala, programul Caravanei s-a încheiat cu concerte de muzica sustinute de Cream si HI-Q.

Pe litoral fotbalul de plaja, aruncatul cercurilor, concursurile de desen si cele de dans, concursul de catrene si multe altele, au tinut publicul în priza pe tot parcursul evenimentului, atât în Eforie Nord, cât si în Mamaia. Atractia weekendurilor Bebeko au constituit-o tombolele Bebeko, care au adus bucurie pentru 14 familii, acestea câstigând fie o masina de spalat vase, fie o combina frigorifica Bebeko by Beko.

Caravana Bebeko a dat 18.000 EUR

AdPlayersFile Bebeko by Beko

În 2005 brandul Beko s-a relansat pe piata de electrocasnice cu o sub-gama de produse special creata pentru siguranta tinerelor familii cu copii - Bebeko by Beko.

Cu un nou concept de comunicare -“Si te gândesti la copii”, Bebeko by Beko a reusit, potrivit companiei, sa câstige încrederea consumatorilor, bucurându-se de o notorietate de 40% la numai 4 luni de la momentul lansarii. (Sursa: Synovate Omnibus, iulie, 2005, citata de Beko)


PUBLICITATE: