Bradut Florescu, fost Creative Director DDB, este Communication Strategy Director la Realitatea Catavencu
Luni, 15 Decembrie 2008
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Fostul Creative Director DDB Bucharest, Bradut Florescu (foto), este de cateva zile Director de Strategie de Comunicare pentru posturile de televiziune din grupul Realitatea Catavencu, potrivit unor surse din piata de media si publicitate.  

Contactat de catre AdPlayers, Bradut Florescu a confirmat venirea sa la Realitatea Catavencu in pozitia de Communication Strategy Director, insa nu a dezvaluit  amununte legate de noua sa pozitie in comunicarea grupului de media si entertainment. Aceleasi surse spun insa ca fostul director de creatie la DDB este posibil sa se ocupe atat de partea de strategie de comunicare cat si de creatie in grupul de media.

Bradut Florescu se despartea de DDB la finele lunii octombrie, dupa ce a lucrat in agentia de publicitate mai bine de jumatate din cei 12 ani petrecuti in comunicare. Florescu declara pentru AdPlayers ulterior despartirii de DDB ca paraseste agentiile de publicitate.

Apropierea de televiziunile din grupul Realitatea Catavencu nu este insa una intamplatoare. Una dintre pozitiile din cariera profesionala a omului de marketing si comunicare a fost cea de director de creatie la ProTV, in perioada 2005-2006, dupa ce anterior lucrase mai bine de 2 ani pentru acelasi post de televiziune, din pozitia de group creative director la Tempo Advertising. La DDB, Bradut Florescu si-a mai adaugat in portofoliul de lucru si serviciile de strategie si creatie pentru o alta televiziune - Kanal D, din grupul Dogan, pentru care a lucra timp de un an si jumatate, sumarizand aproape 5 ani de experienta in strategia de comunicare in televiziune. 


PUBLICITATE: