( AdPlayers.ro ) Beko a lansat campania de comunicare pentru linia de produse electrocasnice Bebeko. Conceptul creativ si executia campaniei au fost asigurate de echipa agentiei Odyssey si se bazeaza pe ideea ca multe cupluri asteapta momentul potrivit pentru a avea un copil. Aceasta idee este completata de sloganul campaniei: “Noua linie Bebeko. Si te gandesti la copii”. Logo-ul campaniei Bebeko, avand ca vector de imagine simpaticul bebelus zambaret, a fost creat de agentia Image Promotion si se regaseste in toate materialele creative.
“Noua linie Bebeko. Si te gandesti la copii”, Bebeko, Beko, Odyssey Communication, Image Promotion
Potrivit agentiei, mixul de comunicare se va derula pe intreg parcursul anului 2005 si include spot TV, advertoriale in presa scrisa declinate pe fiecare categorie de produs, plus pachetul de POSM in care se comunica specific calitatile inovatoare ale liniei Bebeko by Beko.
“Prin aceasta campanie ne-am propus sa crestem notorietatea marcii Beko de la 30% la 40%. Pentru atingerea acestui obiectiv, Bebeko va beneficia de o campanie de comunicare cu o sustinere media intensiva, ce introduce elemente de noutate in structura mesajului publicitar adresat consumatorului”, declara Monica Iavorschi, Director de Marketing si Vanzari, Beko
“In mod normal de-abia dupa ce ai un copil iti pui problema unor aparate electrocasnice cu dotari speciale pentru cei mici. Noi am schimbat ordinea in care se intampla lucrurile in realitate, intai iti iei Bebeko si apoi “produci” si copilul.”spune Vali Suciu, Creative Director Odyssey. “Lucrul acesta ne-a permis sa transformam o reclama in care am avut de aratat in mod explicit patru produse diferite, intr-o reclama incitanta, care atrage un target tanar si deschis la cap.” a conchis creativul.
“Bebeko raspunde unor nevoi speciale ale familiilor tinere: siguranta si protectia copiilor, beneficii pe care le comunicam printr-un concept unitar, ce singularizeaza acest brand pe piata de electrocansice din Romania. Aceasta diferentiere a stat la baza strategiei de pozitionare a produselor Bebeko” a declarat Gabriela Geana, Communication Manager, Beko.
“Faptul ca Beko a avut incredere in noi si ne-a oferit posibilitatea de a colabora pentru lansarea pe piata a brandului Bebeko by Beko, a confirmat ca implicarea noastra a fost apreciata si ca ne dorim impreuna un parteneriat pe termen lung. “, declara Ileana Sebe- Group Account Director Odyssey.
Dupa cum ne mai informeaza reprezentantii agentiei, “Spotul TV a fost realizat in regia lui Nicklas Hansen, intr-o maniera curata, eleganta si proaspata in acelasi timp. Atmosfera luminoasa, calda, fara exagerari, menita sa placa si sa relaxeze, are puterea de a-ti reda buna dispozitie si de a te face sa visezi”.
Din partea Beko, echipa care a participat la aceasta campanie este formata din Monica Iavorschi - Director de Marketing si Vanzari, Gabriela Geana - Communication Manager si Anca Nachiu- Brand Coordinator. Agentia de publicitate Odyssey Communications a fost reprezentata de Vali Suciu- Creative Director, Ina Moisi - Art Director, Anca Baciu - Copywriter, Ileana Sebe - Group Account Director, Anca Iuhas- Account Manager. S-au mai alaturat celor doua echipe Laurentiu Dumbrava- Art Director, Razvan Jurca- Senior Copywriter, Lucian Hozac- DTP, Iulia Tanase- Group Account Director de la Image Promotion.
Marca Beko apartine concernului Arçelik A.S., cea mai mare corporatie industriala din sectorul privat din Turcia care produce frigidere, masini de spalat rufe, masini de spalat vase, masini de gatit si aspiratoare. Arçelik are, potrivit companiei, o capacitate de productie anuala de 7 milioane de produse electrocasnice si 8,2 milioane de componente. Potrivit aceleeasi surse, cu o cifra de afaceri de 1,9 miliarde EUR în 2003, Arçelik se situeaza in primii 5 cei mai importanti producatori europeni.