„Bea cu masura” promoveaza si responsabilitatea sociala Bergenbier
Luni, 04 Aprilie 2005

( AdPlayers.ro ) “Bea cu masura” - noua campanie de imagine Bergenbier aduce, pentru prima data pe posturile de televiziune din Romania, pe langa promovarea marcii de bere si responsabilitatea sociala a unui producator, pe propriul buget de publicitate. Interbrew Romania inscrie astfel o marca locala romaneasca in politica de responsabilitate sociala globala a grupului InBev din care face parte.

„Bea cu masura” promoveaza si responsabilitatea sociala Bergenbier

„Bea cu masura” promoveaza si responsabilitatea sociala Bergenbier

Bergenbier / "Bea cu Masura" / Leo Burnett & Target

Bergenbier anunta in acelasi timp prin spotul  “Bea cu masura” si o noua identitate de marca. Desfasurata sub acelasi slogan “Prietenii stiu de ce”, campania de comunicare este semnata de agentia de publicitate Leo Burnett si cuprinde pe langa spotul TV „Bea cu masura” difuzat din 15 martie pe posturile de televiziune: Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro, TV Sport, materiale de promovare la punctele de vanzare, precum si alte executii care sustin noua identitate Bergenbier.

„Bea cu masura” promoveaza si responsabilitatea sociala Bergenbier

“Noua campanie Bergenbier a plecat de la filosofia in care noi credem foarte mult si anume ca marcile trebuie sa genereze loialitate nu numai la nivel comportamental dar si la nivel de afinitate“ spune Razvan Matasel, Research&Strategic Planning Director Leo Burnett.

“Bergenbier este o marca puternic asociata cu lumea barbatilor (asa cum arata studiile)  care credem noi ca trebuie sa vorbeasca despre masculinitate si complicitate masculine.” mai spune seful strategiei Leo Burnett.”Si pentru a face acest lucru trebuie sa folosim adevaruri masculine, pe care numai prietenii (a se citi barbatii) le stiu, le inteleg, le recunosc” explica acesta, motivand astfel ca “astfel sloganul “Prietenii stiu de ce” capata fond”.

Creatia agentiei vine sa explice si executia prezenta a spotului Bergenbier dar si cele viitoare, dupa cum mai afirma aceeasi reprezentanti: “Comunicarea Bergenbier de acum inainte, fie ca este vorba de spoturi, printuri, site, evenimente, innovative media, va fi bazata pe adevaruri masculine” spune Carmen Calugareanu-Deputy Creative Director. „Ce fac, ce stiu, ce cred, ce vor, ce gandesc cu adevarat barbatii. Si nu niste barbati din spoturi, ci cei de pe strada” completeaza secundul creatiei Leo Burnett.

Campania “Bea cu masura” spune ca arata ca barbatii “Uneori exagereaza putin noaptea si se trezesc dimineata cu catuse cu blanita intr-un pat cu lenjerie de matase roz. Totu-i minunat pana ce bietul baiat descopera ca cealalta lenjerie, cea intima, a ei, are o suta de metri. Prea tarziu, tipa tocmai si-a terminat dusul de dimineata”.

Noul spot Bergenbier a fost  produs de Multimedia Est in regia lui Radu Muntean.

„Bea cu masura” este servit de o echipa a agentiei Leo Burnett formata din Bogdan Naumovici - Creative Director; Carmen Calugareanu – Deputy Creative Director; Stefan Vasilachi – Art Director; Roxana Dumitru – New Business Director; Alina Floroian – Brand Communication Supervisor; Razvan Matasel – Research & Strategic Planning Director; Laurentiu Semeniuc – Strategic Planner; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director


PUBLICITATE: