BT la Cap si Next, fara licitatie
Luni, 12 Iunie 2006

BT la Cap si Next, fara licitatie

.BT la Cap si Next, fara licitatie

.BT la Cap si Next, fara licitatie

.BT la Cap si Next, fara licitatie

( AdPlayers.ro Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Banca Transilvania ( BT) a ales tandemul agentiilor de publicitate Next (media) si Cap (creatie) pentru a convinge micii intreprinzatori ca le indeplineste dorintele. Oficialii de relatii publice ai celor doua agentii au declarat pentru AdPlayers ca decizia a fost luata in cursul lunii aprilie, fara licitatie. Aceiasi oficiali au mai afirmat pentru AdPlayers  ca actuala campanie de promovare se va derula pana la sfarsitul anului 2006.

Obiectiv: “Pana in 2007, banca numarul 1 dedicata IMM-urilor”

Obiectivul de marketing al campaniei este ca Banca Transilvania sa devina pana in 2007 banca numarul 1 dedicata IMM-urilor, un specialist in acest domeniu, iar obiectivul de comunicare este consolidarea imaginii bancii si cresterea notorietatii acesteia.

Campania se desfasoara pe TV, in presa scrisa (ad-uri de presa) si POSM-uri (materiale informative in sucursalele bancii) pe toata durata anului.

Concept

“Plecand de la ideea ca faptele sunt mult mai convingatoare decat vorbele, agentia a propus ca, pentru prima oara in istoria bancara din Romania, o banca sa asculte dorintele clientilor si, daca sunt realiste, sa incerce sa le indeplineasca”, explica conceptul creativ Raluca Feher, Copywriterul campaniei. “ Respectiv Banca Transilvania sa comunice numarul de telefon la care oamenii de afaceri pot suna cu propuneri, dorinte, plangeri, astfel incat banca sa poata sa-si indrepte greselile si chiar sa produca produse bancare la propunerea clientilor”.

Feher mai spune ca “astfel Banca Transilvania reuseste sa treaca de bariera vorbariei goale la fapte. Ea nu este doar o banca cu pretins spirit intreprinzator, ea demonstreaza ca este la fel de intreprinzatoare ca si clientela IMM pe care o deserveste.”

Autorii

Campania BT a fost realizata, cu Cap: Raluca Feher (Copywriter), Costin Popescu (Creative Director), Roland Szatler (Art Director), Next - Ingrid Weber (Account Manager), Sorin Popescu (General Manager) echipa Bancii Transilvania si Casa de productie: Multi Media Est.

BT este pozitionata ca o banca a micilor intreprinzatori datorita multitudinii de produse oferite, specifice intreprinderilor mici si mijlocii, spun reprezentantii de comunicare ai agentiilor.

Banca Transilvania este nucleul Grupului Financiar BANCA TRANSILVANIA. Potrivit reprezentantilor celor 2 agentii, in 12 ani de activitate, BT a devenit o institutie financiara cu reprezentare nationala, avand 265 de unitati. Cu o cota de piata de peste 3,9%, Banca Transilvania se afla in topul primelor 10 banci din Romania, in functie de active si prima institutie bancara din Romania cotata la Bursa de Valori Bucuresti (BVB), in anul 1997. Datorita rezultatelor obtinute anul trecut, Banca Transilvania a primit mai multe premii din partea unor publicatii financiare, printre care si premiul “Banca Anului 2005”.

.BT la Cap si Next, fara licitatie

.BT la Cap si Next, fara licitatie

.BT la Cap si Next, fara licitatie

.BT la Cap si Next, fara licitatie

PUBLICITATE: