BMW accelereaza seria Golf Cup
Miercuri, 27 Septembrie 2006

BMW accelereaza seria Golf Cup

(AdPlayersFile , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Automobile Bavaria a organizat împreuna cu BtB Advertising a patra editie a competitiei nationale BMW Golf Cup International. Evenimentul sustinut de importatorul BMW în România a avut loc sâmbata, 23 septembrie 2006, la Clubul de Golf Lac de Verde de la Breaza, anunta oficialii BtB Advertising.

Calificarea pentru finala mondiala

Etapa a reprezentat calificarea pentru finala mondiala a prestigioasei competitii internationale cu acelasi nume, mai spun promotorii competitiei. În cadrul evenimentului au mai fost prezentate si noile modele BMW Seria 3 Coupé, BMW X3 si BMW Z4 M Coupé.

Aflata deja la a 17-a editie, BMW International Golf Cup reprezinta, potrivit organizatorilor, cea mai importanta competitie de golf din lume pentru amatori, reunind, an de an, cei mai buni jucatori amatori din lume la finala mondiala.

BMW accelereaza seria Golf CupLinda Willy (foto), Executive Director al agentiei a declarat pentru AdPlayers ca “BtB Advertising s-a ocupat integral de acest eveniment, inclusiv de identificarea si contractarea partenerilor (Eurisko, Depozitul de Vinuri, Glenfiddich, Publimedia), adaptarea si productia materialelor de branding, decorarea locatiei si derularea mailingului si stabilirea listelor de participanti”

BMW si sporturile

Potrivit executivului BtB Advertising, asocierea cu golful face parte din marile linii care directioneaza implicarea BMW în organizarea / sponsorizarea de evenimente sportive, printre care se numara golful, yachting-ul si motociclismul. Practic, adauga Willy, prin organizarea competitiei BMW Golf Cup International, BMW are oportunitatea de dezvoltare si îmbunatatire a contactelor de afaceri, a imaginii corporatiste, precum si loializarea sponsorilor si furnizorilor oficiali cu clientii.

Competitia s-a bucurat, de asemenea, de prezenta lui Ilie Nastase, invitat pentru a-i încuraja pe jucatorii pasionati ai acestui sport si pentru a imprima, si cu aceasta ocazie, nota de distinctie caracteristica prestigioasei marci de lux. Ilie Nastase a decernat premiile pentru fiecare categorie din concurs.

AdPlayersFile

BtB Advertising

Potrivit oficialilor companiei, BtB Advertising este o agentie full-service independenta, înfiintata în 2003, al carei potential de crestere se afla în sectorul serviciilor complete (strategie, creatie, client service, media, productie, PR) pentru clientii locali si internationali.

BMW accelereaza seria Golf Cup

BMW International Golf Cup

Înfiintat în 1988, ca turneu de amatori in Germania, BMW International Golf Cup este promovat în scopul dezvoltarii si cultivarii relatiilor între dealerii BMW, sau între acestia si clientii existenti sau viitori. Cu o participare internationala în 39 de tari, competitia a devenit în scurt timp, spun autorii, cel mai mare si mai de succes turneu de golf pentru amatori din lume.

Organizat la nivel national, concursul din România s-a desfasurat sub egida Federatiei Române de Golf, fiind deschis jucatorilor amatori de golf cu vârste peste 21 de ani. Editia 2006 a turneului national BMW Golf Cup International a fost câstigata de George Luta la categoria Stableford net 0-12  si Viorel Catarama la Categoria Stableford net 13-28.

Trofeul Lady’s Cup a fost câstigat pentru a doua oara consecutiv de Silja Johansson. S-au mai acordat doua premii speciale “Nearest-to-the-pin” si “Longest drive”, adjudecate de Daniel Ionescu, respectiv Dinu Pescariu.

Câstigatorii celor doua categorii masculine, ale turneului national s-au calificat pentru finala mondiala ce se va desfasura anul acesta la prestigiosul Club de Golf din George, în Africa de Sud, în perioada 4 - 9 decembrie.


PUBLICITATE: