Ardealul vrea crestere de 50%, dupa procesul de re-branding
Marti, 10 Octombrie 2006

Ardealul vrea crestere de 50%, dupa procesul de re-branding

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

BrandTailors a finalizat de curând re-brandingul pentru pateul Ardealul, aflat în portofoliul Orkla Foods Romania din luna aprilie a anului 2005. Actiunea s-a încheiat în luna septembrie, anunta reprezentantii de comunicare ai companiei de la agentia de relatii publice McCann PR.

Bine facut! 

Sub sloganul “Bine facut!”, Orkla Foods Romania si BrandTailors prezinta publicului noua imagine a pateului Ardealul descrisa de identitatea vizuala, ambalaj si semnalistica de raft, ancorata în valorile, principiile si traditiile zonei cu acelasi nume, anunta oficialii companiei de consultanta de brand. Producatorul spune ca a mai schimbat si reteta pateului, dupa un proces de cercetare si testare care a durat mai multe luni de zile.

Potrivit sursei, Orkla Foods Romania a hotarât re-branding-ul marcii Ardealul având ca obiectiv declarat cresterea cu aproximativ 50% a cotei de piata în volume. Si asta, spun executivii de comunicare, în conditiile unei piete cu caracteristici profunde de commodity, în care brand recall-ul este de aproximativ 50%. Acestea au fost premisele, spune consultantul de brand, de la care a plecat BrandTailors la jumatatea anului 2005.

Procesul a început cu auditarea marcii Ardealul, care a fost încheiat de BrandTailors la sfârsitul anului 2005, dupa finalizarea cercetarilor cantitative si calitative.

Ardealul vrea crestere de 50%, dupa procesul de re-branding“Cel mai important si mai dificil lucru a fost încercarea de a defini categoria exact în felul în care o decodifica consumatorul român si identificarea nevoii umane de baza la care raspunde acest produs”, spune Beatrice Danis (foto), Managing Partner la BrandTailors.

Urmatorul pas, spun oficialii, a fost dezvoltarea unei noi platforme de brand care sa diferentieze Ardealul de competitie si sa fie relevanta atât pentru consumatorii loiali cât si pentru cei pe care doreste sa-i atraga. Astfel, potrivit BrandTailor, într-o piata în care cei mai importanti 3 jucatori fac referiri prin numele marcii la anumite regiuni din Romania, problema diferentierii era una reala si vitala, subliniaza compania.

Reprezentantii consultantului de brand spun ca, nu numai aspirational ca regiune, Ardealul este recunoscut ca zona cu cele mai gustoase si savuroase mâncaruri. “De aici si pâna la pozitionarea marcii Ardealul ca fiind “înlocuitorul firesc al mâncarii gatite” nu a fost decât un pas”, sustine managerul BrandTailors.

La definitivarea proiectului si-au adus contributia din partea BrandTailors: Beatrice Danis - Managing Partner, Janos Kurko - Creative Partner, Andreea Lupu - Brand Consultant, Roxana Iancu - Account Executive, Ana Goran - Account Manager. 

AdPlayersFile BrandTailors

BrandTailors este o companie româneasca de consultanta de brand care, potrivit oficialilor de comunicare, ofera servicii ce include: Brand Audit, Brand Strategy, Naming, Brand Identity, Packaging Design, Environmental Branding, Digital Branding, Brand Communication si Brand Management.

BrandTailors este autoarea unor proiecte de re-branding printre care se numara Kandia, Laura, Tomi, Ardealul, Eurovita, Loteria Romana, Ana Holdings, Grania, Planorama, Edenia, Algopirin.


PUBLICITATE: