Alina Musat: "Sa stim cum au fost punctate si apreciate campaniile noastre si campaniile concurente"
Vineri, 31 Martie 2006

Alina Musat: Sa stim cum au fost punctate si apreciate campaniile noastre si campaniile concurente( AdPlayers.ro) Alina Musat (foto) , Director General Spotlight Advertising, despre EFFIE Awards Romania:

AdPlayers.ro: Cum apreciati nivelul campaniilor si participarea agentiilor la EFFIE 2006 ?

Alina Musat: Cred ca EFFIE 2006 se poate lauda cu faptul ca a strans mai multe inscrieri, ca au fost prezente si premiate campaniile mai multor agentii independente si mai ales ca au fost premiate campanii pentru branduri romanesti cu o culoare puternic locala. Este si cazul campaniei noastre pentru brandul Algocalmin, castigatoare anul acesta la EFFIE .

Editia aceasta demonstreaza o preocupare crescanda a agentiilor si clientilor pentru partea de planificare si evaluare a campaniilor desfasurate, avand in vedere ca jurizarea EFFIE tine in primul rand seama de rezultate care trebuie sustinute cu studii corespunzatoare cantitative si calitative.

AdPlayers.ro: Care credeti ca au fost partile pozitive ale editiei din acest an fata de cele precedente?

Alina Musat: Spotlight este la prima participare la EFFIE, nu am un termen de comparatie cu anul trecut insa am apreciat organizarea festivalului, reprezentativitatea juriului, numarul mare al campaniilor inscrise. Un aspect pozitiv ce deriva din acestea este ca, pe masura ce EFFIE devine un standard in industria de advertising din Romania, atat clientii cat si agentiile se vor concentra asupra tuturor etapelor unei campanii, nu numai asupra componentei de creatie ceea ce se va traduce in parteneriate mai puternice client-agentie.

AdPlayers.ro: ce noutati ati vrea sa vedeti la EFFIE 2007?

Alina Musat: Personal, cred ca este loc de mai multe categorii. Sunt din ce in ce mai multe domenii care comunica sustinut si acestea ar trebui incluse in categoriile EFFIE. De asemenea, eu as aprecia o mai mare transparenta a sistemului de jurizare - sa stim cum au fost punctate si apreciate campaniile noastre si campaniile concurente.

Aprecierile Alinei Musat, Director General Spotlight Advertising fac parte dintr-o serie de intrebari si raspunsuri initiate de AdPlayers si AdPlayers.ro privind EFFIE Awards Romania. Acestea reprezinta punctele de vedere ale unora dintre cei mai importanti jucatori in publicitate in legatura cu festivalul eficientei campaniilor de comunicare din Romania.

Raspunsurile sunt publicate integral in editia online in saptamana 27 martie 3 aprilie si vor mai contribui la realizarea unei analize ulterioare in editia tiparita.

(Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )


PUBLICITATE: