( AdPlayers.ro ) Un milion de euro este bugetul de publicitate pe care grupul de firme Agricola Bacau, il investeste in noua campanie de imagine. Valoarea investitiei a fost dezvaluita astazi in conferinta de presa de lansare de catre Gheorghe Antochi, presedintele grupului de firme Agricola Bacau.
Gheorghe Antochi, Presedinte, Agricola Bacau
Campania de imagine a liderului pietei romanesti de carne de pui este dezvoltata sub conceptul marcii "Sigur pe gustul tau" si a fost lansata astazi. Noua campanie e dezvoltata de Tempo Advertising si echipa de marketing Agricola Bacau; campania de imagine a marcii Agricola Bacau se desfasoara in doua etape: 13 mai - 26 iunie, iar cea de-a doua campania din toamna, in perioada septembrie - octombrie. "Sigur pe gustul tau" cuprinde un spot TV cu doua executii de 30 si 20 de secunde si campanie de presa.
Captura din spotul TV "Sigur pe gustul tau",
Agricola Bacau, Tempo Advertising
Noua campanie de imagine Agricola Bacau se lanseaza sub acelasi slogan "Sigur pe gustul tau", cu care consumatorii romani sunt deja familiarizati au mai spus reprezentantii Agricola."Campania pe care o lansam astazi face parte din strategia de consolidare a imaginii Agricola Bacau in directia mentinerii si dezvoltarii pozitiei de lider al pietei romanesti de carne de pui. Vom indeplini acest obiectiv prin calitatea produselor Agricola Bacau care au o identitate de marca pe masura traditiei si experientei grupului nostru de firme" a mai spus Gheorghe Antochi."Din acest motiv, in 2005, Agricola Bacau si-a propus sa investeasca in comunicarea valorilor sale, pentru a consolida increderea consumatorilor in calitatea produselor autohtone si bucataria traditionala romaneasca".
Spotul de imagine care sustine campania Agricola Bacau a fost filmat in inima naturii si isi doreste sa reflecte "grija si implicarea intregii echipe Agricola Bacau, prospetimea si calitatea unui produs traditional - puiul marca Agricola Bacau, in contextul in care carnea de pui reprezinta si materia prima pentru produsele preparate si semipreparate realizate de Grupul de firme Agricola Bacau.
Spotul a fost filmat pe 27-28 aprilie de Casa de productie Carter Films, iar echipa de productie este formata din producatorul Razvan Sabie, impreuna cu regizorul Chris Stevenson si actorul Justin McCarron, ambii din Marea Britanie.
La filmari a participat echipa de marketing Agricola Bacau alcatuita din Mirela Totu, Sef Compartiment Marketing Agricola Bacau si Cristi Calin, Consilier Relatii Publice Agricola Bacau, Casa de productie Carter Films, precum si echipa Tempo Advertising: Silviu Culea - Director de Creatie, Simona Serban - Client Service Director, Anda Vasie - Account Manager, Camelia Efrimov - A/V Manager, Luminita Vrote - Senior Art Director.
In cei 14 ani de existenta, Grupul de firme Agricola Bacau a reusit sa se impuna ca lider pe piata romaneasca a carnii de pasare, detinand in prezent aproximativ 17% din productia unitatilor specializate din Romania. Grupul de firme Agricola Bacau a inregistrat in 2004 o crestere a cifrei de afaceri de 20,8% comparativ cu 2003, depasind 3000 de miliarde lei.