Adrian Sarbu a ocupat cu Pro Tv si Acasa primele doua locuri pe femei 15-49 ani, urban
Vineri, 11 Aprilie 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

In luna martie, PRO TV si ACASA s-au aflat pe primele doua locuri in topul audientelor in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani din mediul urban, segment pe care ce le doua posturi conduse de Adrian Sarbu au avut cote de piata de 14,2% pentru Pro TV si respectiv 13.7%  pentru ACASA.

 

In perioada 1- 31 martie, conform datelor de audienta furnizate de Gfk Romania si citate de reprezentantii posturilor patronate de CME, ACASA a fost lider de audienta in intervalul orar 16.00 – 19.00 (in intervalul Access), adica cu o medie de rating de 4.6 puncte si o cota de piata de 19.1%.

 

Conform datelor citate de reprezentantii grupului Media Pro, pe locul 2 s-a clasat PRO TV cu o medie de 3.1 puncte de rating si o cota de piata de 13%, iar locul 3 a fost ocupat de Prima TV cu o medie de 1.8 puncte de rating si o cota de piata de 7.6%.

 

In Prime Time (intervalul 19.00-23.00), in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani din mediul urban, ACASA s-a situat pe locul 2 cu o medie de 5.4 puncte de rating si o cota de piata de 14.4%, dupa PRO TV, care a inregistrat o medie de rating de 6.5 puncte si o cota de piata de 17.5%. Pe acelasi segment deografic citat de reprezentantii trustului condus de adrian Sarbu, locul 3 a fost ocupat de Antena 1 cu o medie de rating de 4.1 puncte si o cota de piata de 10.9%.

 

In topul “Celor mai vizionate 10 seriale romanesti” difuzate in luna martie, “Inima de tigan” si “Razboiul sexelor” au ocupat primele doua locuri in preferintele femeilor cu virste curpinse intre 15 si 49 de ani din mediul urban. Telenovela care ii are ca protagonisti pe Denis Stefan si Andreea Patrascu a fost lider de audienta in luna martie cu o medie de rating de 11.1 puncte si o cota de piata de 26.7%. Iar pe locul 2 s-a clasat comedia romantica cu Alexandru Papadopol si Diana Dumitrescu, aceasta inregistrind o medie de rating de 3.2 puncte si o cota de piata de 10.0%.

 

          


PUBLICITATE: