(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei.
„Pentru ca imi place filosofia de aici: creatia exceptionala. Sunt un om care crede cu pasiune in creatie. Cred ca o campanie eficienta este o campanie creativa”, motiva la jumatatea lunii ianuarie Adrian Preda, intrebat de AdPlayers de ce-a ales agentia Leo Burnett.
Astazi, dupa mai putin de 2 luni si jumatate, Adrian Preda se desparte de agentia de publicitate si este anuntat Chief Creative Partner la Tempo Advertising, incepand cu a doua jumatate a lunii mai, adica la fix 3 luni de la venirea sa in Leo Burnett:
AdPlayers: Cum a venit propunerea din partea Tempo?
Adrian Preda: Pur si simplu ne-a sunat Dragos Grigoriu. Eu nici macar nu aveam ca optiune Tempo, insa Dragos (Grigoriu, n.r) a avut un discurs foarte clar.
Vrem sa reinviem ceea ce a fost Tempo la inceput, in anii 2000, „the hotest thing” in publicitatea romaneasca, era cea mai creativa agentie, era un anumit spirit, o anumita valoare.
Iar faptul ca (Dragos Grigoriu n.r.) ne-a numit Creative Partners spune foarte mult, cred eu, despre determinarea lui de a face acest lucru.
AdPlayers: Cum te desparti de Leo Burnett?
Adrian Preda: Nu as dori sa comentez in privinta despartirii de Leo Burnett. A fost o decizie de business a agentiei care sunt convins ca a fost foarte greu de luat atat de Stefan cat si de Ioana Iordache ( sefii Leo Burnett).
Este o decizie pe care o respect si sper sa ramanem prieteni pe viitor.