„Pentru mine, 12 ianuarie 2009 a fost ziua in care am semnat pentru ultima data un mail cu Adrian Alexandrescu, One-to-One Communications Director, OgilvyOne”, spune unul din managerii Ogilvy One, care si-a anuntat pe blogul personal despartirea de pozitia de One-to-One Communications Director.
Adrian Alexandrescu se ocupa de dezvoltarea activitatilor OgilvyOne Romania impreuna cu Loredana Caradimu – Business Unit Director, dupa plecarea de la inceputul anului trecut a lui Cristofor Iosub, fostul manager Ogilvy One, care se despartea de Ogilvy Romania pentru a coordona proiecte regionale de comunicare la Ogilvy Elvetia.
Coicindenta sau nu, stirea despartirii lui Alexandrescu apare la o saptamana dupa „ultima semnatura” a managerului in calitate de reprezentat al diviziei Ogilvy One, pe 19 ianuarie, ziua cand a fost lansata oficial si Ogilvy Interactive, in parteneriat cu Senior Interactive.
Practic, anuntul personal al divortului Ogilvy One - Adrian Alexandrescu are loc intr-o fotografie la fractiune de secunda cu aparitia diviziei Ogilvy Interactive, a carei servicii include si o parte din activitatile pe care le desfasura Alexandrescu in cadrul Ogilvy Group.
De la Ogilvy One, la Interactions
La OgilvyOne, Alexandrescu a lucrat intre 2006 si 2009, ca director al diviziei de comunicare one-to-one (interactive, marketing direct, CRM), iar inainte de Ogilvy a lucrat aproape 5 ani in marketing direct, dintre care ultimii 2 ca Director Executiv al Create Direct, agentia de creatie si strategie de marketing direct a grupului Hit Mail.
Din ianuarie 2009, Adrian Alexandrescu este Managing Director si partener la Interactions, o companie ce furnizeaza servicii de conceptie si implementare de programe de CRM precum si campanii de marketing digital.