adplayers. info
Trei noi achizitii in sezonul sportiv 2015 la GAV, anunta agentia fondata de Lucian Georgescu. "GAV, ”the content accelerator”, măreste viteza pe început de an si lărgeste echipa cu tinere talente în vederea unui sezon sportiv si mai bun decât 2014 – an record în istoria de 10+ a agentiei".
Noii sportivi atrasi de echipa antrenata de Georgescu sunt Gabriel Coman - Senior Copywriter, Ennifer Anefi - Copywriter si un varf nou, la clienti - Eugen Soineanu, New Business Director. Mai jos cateva cuvinte despre fiecare, in direct de la vestiarele GAV.
Gabriel Coman, Senior Copywriter
Gabriel este noul senior copywriter la GAV. Absolvent al Facultătii de Comunicare si Relatii Publice, Gabriel are o experientă în publicitate de un deceniu, dobândită în agentii precum Friends, Leo si Brands&Bears. Noul creativ GAV iubeste cuvintele si viceversa, adoră să lucreze pe campanii sociale, este mare fan Charlie Chaplin, iar dacă ar avea bani, timp si spatiu, cu sigurantă ar detine cea mai mare colectie de biciclete din lume.
Ennifer Anefi, copywriter
Ennifer este metisul tătaro-român, cu apucături de copywriter, care fumează ca un turc. A dat o tură prin McCann si a decis că publicitatea e “the real deal”. A terminat Scoala ADC - zice ea, sub cum laudae - dar asta nu a făcut decât să-i sporească pasiunea pentru publicitate; masochistă, deh. Când nu crosetează briefuri... vede filme si citeste mult online (e greu cu ADHD-ul inerent + multă cafea după reseta bunicii).
Eugen Soineanu,
New Business Director
Eugen a intrat în zona comunicării acum 8 ani si, din câte se vede, a uitat să plece. După 4 ani în publicitate a sărit în curtea Opel Romania (Mktg. Comm. Specialist,) apoi direct în grădina Ford (Mktg. Comm. Mgr.). În urma lui au rămas campanii si strategii cu care SE-ul Europei nu se putea lăuda până atunci. Pare putin fixist (judecasi si voi singuri, după poză), dar e de înseles atunci cînd spune că vrea să facă lucruri unice la care să se raporteze ulterior ceilalti. Modest, omul...
Mai mult in Oameni