A lasat Kubis, pentru Infinit. Shuja Shaikh a ales “cea mai mare agentie digitala independenta".
Vineri, 13 Septembrie 2013

Shuja Shaikh a ales sa fie Managing Partner la Infinit Solutions

adplayers. Iulian Toma.

A parasit fosta agentie pentru “cea mai mare agentie digitala independenta”. Fostul CEO si co-proprietar la Kubis Interactive, Shuja Shaikh a ales sa fie Managing Partner la Infinit Solutions. Cu 15 ani de experienta in industrie, el a lucrat si pe piata din Statele Unite. 

Pe langa Shuja Shaikh, Managing Partner, Infinit este mai bogata si cu un sef nou la client Service - Alice Gavril, Client Service Director.

Noul partener vede in viitorul apropiat agentia Infinit prezenta si pe piata internationala.

“Consider ca Infinit este cea mai buna oportunitate de a-mi urma viziunea in cee ce priveste dezvoltarea unei agentii de publicitate puternicesi respectabile care sa poata avea o prezenta globala” Shuja Shaikh, Managing Partner, Infinit Solutions Agency. “ Am ales Infinit nu doar pentru ca este cea mai mare agentie digitala independenta din Romania, ci, in special, datorita viziunii comune si a dorintei de extinedere internationala pe care o impartasesc cu proprietarii” a mai spus el.

"De la infiintare am avut acelasi scop, de a deveni din ce in ce mai buni si de a crea un adevarat lider independent in piata de online din Romania si pe aceasta baza sa putem deveni o agentie globala. Am apreciat si respectat profesionalismul lui Shuja inca din vremea in care eram competitor direct cu el iar atunci cand s-a ivit oportunitatea de a lucra impreuna pur si simplu l-am contactat. Evident ca in momentul in care impartasesti aceeasi viziune si acelasi mod progresist de a privi lucrurile decizia de a lucra impreuna este singura care ramane, si exact acest lucru ne-a placut la Shuja” a motivat cooptarea fostului Kubis in echipa agentiei, Alexandru Cernatescu, CEO, Head of Strategy & Innovation, Infinit Solutions Agency

Cu o bogata experienta pe piata internationala unde a lucrat timp de mai multi ani, noul partener de la Infinit spune si cum stau lucrurile pe piata romaneasca.

“In Romania nivelul serviciilor din industrie este, in general, scazut si asta nu din cauza lipsei oamenilor talentati, care consider ca sunt foarte pasionati si bine pregatiti, motivati si dornici sa invete, ci mai degraba din cauza unui management slab al acestor resurse. La nivel global situatia este similara, insa problema la nivel international provine din faptul ca managementul vine din zona publicitatii clasice, care nu este structurat pentru digital, care necesita flexibilitate, adaptabilitate, cunostinte tehnice si reactivitate in timp real la cererile clientilor si consumatorilor”

Mai mult in Interactive


PUBLICITATE: