4 Mil. de plicuri cu seminte de flori si 25.000 EUR în promotia Cif si Domestos
Luni, 19 Martie 2007
4 Mil. de plicuri cu seminte de flori si 25.000 EUR în promotia Cif si Domestos

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Brands & Bears împreuna cu Cif si Domestos fac primavara în tot sud-estul Europei, spun oficialii de comunicare ai agentiei de publicitate, vorbind despre promotia de primavara derulata de Unilever în Romania, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova.

Promotia pune la bataie 4 milioane de plicuri cu seminte alaturi de sansa de a câstiga teren pentru o gradina de flori, în valoare de 25 000 de euro cu locatia la alegerea câstigatorului.

Conform autorilor campaniei, în final a iest “o promotie plina de culoare, unde sticlele de Cif si Domestos sunt „plantate” printre flori si fiecare dintre ele poarta un sticker ce ascunde un plic cu seminte de flori de primavara”.

4 Mil. de plicuri cu seminte de flori si 25.000 EUR în promotia Cif si Domestos“A trebuit sa gândim regional, sa gasim un concept care sa fie pe masura importantei acestui proiect si, de aceea, am ales o abordare “out of the box” pentru un altfel de „spring cleaning”, spune Cristina Lambru (foto) – Director de Creatie la Brands & Bears.

“A fost un proiect foarte important pentru noi, un proiect regional în cadrul caruia am colaborat cu oameni din 5 tari, un volum de munca urias dar cu o mare satisfactie: practic, vom oferi fiecarui locuitor din SE Europei câte o floare”, conchide Claudia Mihai - Account Manager la Brands & Bears.

AdFile

Advertiser: Unilever

Brand: Cif, Domestos

Rares Ciovica – Category Manager,

Cora Baiasiu – Brand Manager,

Tanya Koleva – Assistent Brand Manager

Agentie: Brands & Bears,

Andrei Galeata – Art Director,

Elena Negrescu – Copywriter,

Vlad Leonard – DTP,

Cristina Lambru – Copywriter & Director de Creatie,

Maria Chiribau – BTL Officer,

Cristian Bencze – Production Manager,

Ana – Maria Stoiculescu – Account Executive,

Claudia Mihai – Account Manager.


PUBLICITATE: