30 de tineri au absolvit cursurile Scolii ADC*RO 2019
Marti, 18 Iunie 2019

 

Credit: Scoala ADC*RO

Lucrarile lor au fost evaluate de catre un board format din unii dintre cei mai buni directori de creatie din Romania. Board-ul de tutori al editiei 2019 a fost format din: Adrian Preda, Andrei Tripsa, Catalin Rusu, Laura Nedelschi, Liviu Turcanu, Radu Pilat, Șerban Alexandrescu si Stefan Vasilachi.

AdPlayers. info

Editia a 11-a a Școlii ADC*RO a insemnat patru luni de creativitate sustinuta, cate doua ȋntalniri saptamanale, 8 tutori si peste 15 tutorate cu directorii de creatie. Board-ul de tutori al editiei 2019 a fost format din: Adrian Preda, Andrei Tripsa, Catalin Rusu, Laura Nedelschi, Liviu Turcanu, Radu Pilat, Șerban Alexandrescu si Stefan Vasilachi.

La finalul a 7 brief-uri rezolvate, au fost desemnati absolventii care au obtinut punctajul cel mai mare – Mihaela Marin, Andreea Silvia Gherda, Codrin Hoarta, Teodor-Andrei Vasile, Bogdan Racles, Teodora Puiu, Mihai-Victor Preda, Vladimir Tudose, Ionut Dumitrescu si Alexandru Mielcioiu.

Pe langa cele 10 portofolii premiate, tutorii au desemnat castigatori si pentru fiecare dintre principalele medii de comunicare. Astfel, s-au oferit premiile BEST VIDEO pentru Teodor-Andrei Vasile, BEST DIGITAL  pentru Bogdan Racles (care a fost si primul admis la scoala, beneficiind de Bursa UniCredit, care a acoperit integral taxa de participare), BEST KEY VISUAL pentru Mihaela Marin, sefa de promotie din acest an, BEST OUTDOOR & AMBIENT pentru Teodora Florica, BEST PROMO & ACTIVATION pentru Andreea Silvia Gherda, BEST RADIO pentru Bogdan Chirita si BEST INTEGRATED CAMPAIGNS pentru Codrin Hoarta.

Lista completa a absolventilor editiei a 11-a: Alexandra Elena Blana, Ana Delia Neculaes, Andreea Crivat, Bogdan Chirita, Claudiu Iordache, Cristiana Manea, Diana Coleff, George Bondoc, Igor Pogorevici, Ioana Cristina Cojocaru, Irina Malai, Iulia Cimpoeru, Mihaela Cocirta, Nadia Stupineanu, Octavian Daniluc, Sebastian Varjan, Silvia Nedelcu, Teodora Florica, Tudor-Constantin Neagu si Valeria Romanciuc.

Mihaela Marin, sefa de promotie a acestui an, a castigat si Bursa Ionut Popescu, art director si fotograf, care si-a pierdut viata in urma incendiului de la Colectiv. Bursa este in valoare de 600 euro si este oferita anual cursantului Școlii ADC*RO care se situeaza pe primul loc la finalul scolii. Mihaela a primit de asemenea si 2 full pass invites la iCEE.fest: UPGRADE 100, festival de digital & noi tehnologii si la Conferinta Globala IAA – Creativity 4Better, editia a 4-a, care va avea loc pe 17 octombrie la Opera Romana.

„Inscrierea la ADC a fost o decizie spontana. Drept urmare am fost la un pas sa ratez inscrierea daca nu se extindea ddl-ul initial. Toata treaba a venit pe fondul dorintei mele de a-mi schimba functia actuala de designer si in definitiv de a ma challenge-ui. Am gasit la ADC o comunitate de oameni faini si open minded. Am invatat ca ideea aia brilianta vine tocmai dupa multa munca si ca job-ul de creativ aduce si multa responsabilitate cu el. Multumesc tutorilor pentru know-how si scolii pentru experienta! Special credits to Radu Pilat”, afirma Mihaela Marin.

Invitatii la iCEE.fest: UPGRADE 100 si Conferinta Globala IAA – Creativity 4Better a primit de asemenea si ocupanta locului 2 – Andreea Silvia Gherda. Codrin Hoarta, locul 3 in promotia 2019, a primit un full pass la conferinta globala organizata de IAA Romania. Toti absolventii editiei au primit si revista Lürzer's Archive, alaturi de abonamente valabile 1 an la intreaga colectie digitala a renumitei publicatii.

 

Scoala ADC a continuat si editia aceasta modulul extra Olimpiadul cu scopul de a pregati studentii pentru competitii nationale si internationale. Astfel, sub coordonarea lui Andrei Tripsa (Three) si Radu Pilat (Heist Industries), 2 proiecte au participat la FutureLions, competitie CannesLions dedicata tinerilor creativi: Faction 21 de Tudor Neagu si amazon playskill de la echipa: Alexandru Mielcioiu, Andreea Crivat, Irina Malai, Igor Pogorevici si Teodora Puiu.

Cursurile celei de-a 11-a editii a Școlii ADC*RO au acoperit teme precum introducere in publicitate, strategie si concept, video, radio, key visual, outdoor & ambient, promo & activation, digital si campanii integrate, au antrenat participantii pentru lucrul pe principalele medii de comunicare si au format reflexe pentru ca, la finalul scolii, absolventii sa poata implementa toate conceptele invatate.

Toate portofoliile absolventilor vor fi urcate pe site-ul scolii, http://scoalaadc.ro/, care functioneaza de cativa ani ca un motor de cautare util pentru agentii.

 

Școala ADC*RO este o scoala de concept, dedicata tuturor tinerilor interesati de domeniul publicitatii, un proiect Art Directors Club Romania (ADC*RO), organizat de The Institute. O noua sesiune de inscrieri va avea loc in toamna acestui an.

 

Printre cele mai importante proiecte ADC Romania se numara: Scoala ADC*RO, ADC Focus si Top 3 ADC. Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Misiunea organizatiei este de a conecta si de a aduce impreuna cele mai puternice talente creative si de a le pune la dispozitie instrumente prin care sa se manifeste cu solidaritate, generozitate si excelenta profesionala.


PUBLICITATE: