(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Scoala IAA de Marketing si Comunicare a lansat prima promotie de absolventi. La finalul primului modul destinat tinerilor cu experienta limitata in marketing si comunicare, 16 oameni tineri si-au dedicat 18 saptamani pentru studiul marketingului si publicitatii, anunta oficialii de comunicare ai Scolii IAA.
Potrivit sursei, absolventii au dovedit ca sunt cei mai tenaci si mai dedicati artei comunicarii dintre cei 35 de tineri care au aplicat pentru primul modul al scolii, dar si dintre cei 22 de studenti admisi care l-au inceput la 29 Martie 2007.
Sefa de promotie a primului modul destinat tinerilor cu experienta limitata in marketing si comunicare a fost desemnata Irina Izota – Brand Manager Toyota Romania. In ordinea mediilor generale, ei i-au urmat: Carmen Oprea (Mercury 360), Elena Zloteanu (Hochland Romania), Iuliana Dragomir (GMP Advertising) si Daciana Negoita (Next Advertising)
In cadrul ceremoniei, au fost decernate Diplomele de Absolvire si foile matricole individuale, au fost anuntate premiile destinate echipei cu cel mai mare scor la Examenul final precum si faptul ca IAA Romania va acorda sefului de promotie o bursa pentru modulul imediat superior.
Urmatorul modul destinat juniorilor va incepe in data de 15 Octombrie 2007 iar inscrierile vor incepe pe 1 Septembrie.
AdPlayersFile
Scoala IAA de Marketing si Comunicare a luat fiinta la initiativa Consiliului Director al IAA Romania avand o structura academica definitivata in cadrul parteneriatului dintre IAA Romania si CODECS.
Prima structura de formatie academica din Romania patronata de o organizatie profesionala, potrivit reprezentantilor sai, Scoala IAA de Marketing si Comunicare are ca sponsori traditionali Pepsi Americas si Unilever SCE si beneficiaza de suportul direct al GMP Advertising, D&D Research si Crescent HR.