( AdPlayers.ro ) Marca a companiei British American Tobacco, Pall Mall are din luna februarie a acestui an o noua identitate vizuala, dezvoltata la nivel international de 141 Worldwide si transpusa intr-o campanie la nivel local de 141 si Mindshare (ambele parte din grupul Ogilvy).
Potrivit oficialilor agentiei 141, Pall Mall a facut inca un pas in evolutia identitatii si modului de exprimare a marcii. Noua identitate pastreaza cateva elemente vizuale traditionale ale marcii (logo-ul Pall Mall si blazonul), dar introduce si noutati foarte evidente inca de la nivelul ambalajului. Ambalajul devine alb, pastrand culorile Pall Mall doar in elementele cheie – logo, blazon, marginile taiate ale pachetului.
Agentia 141 a creat un nou univers al marcii, vizual si non-vizual, „care “deseneaza” o personalitate Pall Mall noua, clara si subtila”, sustin reprezentantii agentiei. „141 Worldwide a sintetizat aceasta noua atitudine a marcii in sloganul IMAGINE THAT, „care este de fapt o asumare mai clara si deschisa a ceea ce Pall Mall reprezinta deja”, spun cei de la 141 „ adaptarea optimista la schimbari, capacitatea de a surprinde, atitudinea deschis cosmopolita”.
“Pall Mall este una dintre acele putine marci care au insotit lumea moderna de-a lungul intregului secol 20 si continua sa fie parte din lumea moderna in secolul 21”, asa cum afirma si Dan Gherman, Group Creative Director la 141.
Campania de lansare a noii identitati Pall Mall, realizata de 141, se desfasoara intr-o varietate de canale de comunicare: outdoor (atat cel conventional, cat si proiecte speciale), inserturi in pachete, presa (atat machetele clasice, cat si insertii speciale), materiale de comunicare la punctul de vanzare si in Horeca, comunicare directa cu consumatorii si retailerii, promotii, comunicare multimedia in outdoor si pe ecranele dedicate din magazine. Conform agentiei, 141 realizeaza si comunicarea interna, atat catre angajatii British American Tobacco, precum si catre forta de vanzari prin organizarea unei conferinte dedicate, unde a facilitat intelegerea noii atitudini a marcii de reprezentantii de vanzari British American Tobacco.
Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este formata din: Mirela Drimbarean - Brand Manager, Madalina Zaharia - Brand Executive; Andy Lita - Account Director, Anca Nicolae - Account Manager, Ruxandra Lupu - Account Executive, Elena Stavrositu – Senior Account Manager, Dani Macarie - Creative Director, Dan Gherman – Group Creative Director, Catalin Popescu si Paul Dersidan - Art Directori, Corina Bompa – Copywriter, Mihaela Paduraru – Director OOH Division, Cristina Paduraru – Account Director OOH, Gratiela Cenoiu – Account Manager Print.
(Irina Toma info@adplayers.ro )
.