( AdPlayers.ro ) Campania promotionala „Amigo iti indeplineste dorintele” si-a dus la bun sfarsit promisiunea, dupa cum sustin reprezentantii Amigo. In perioada 26 aprilie – 8 iulie 2005, Amigo a acordat 15.046 premii totalizand 133.000 USD. Potrivit unei declaratii pentru AdPlayers, campania a fost semnata de agentia de publicitate AdVenture, iar contul de media a fost asigurat de Fresh Advertising. Serviciile de PR au fost asigurate de Grey Worldwide.
“Ne-am bucurat mult cand am vazut ca promotia noastra s-a bucurat de un succes asa de mare”, sustine Simon Borwell, Panfoods Marketing Manager. „In numai 11 saptamani de promotie au fost trimise peste 132 000 de plicuri. Mecanismul ales pentru campania promotionala a fost unul de tip “aduna si castigi”, fiind preferat pentru ca rasplateste fidelitatea consumatorilor Amigo, acestia nemaifiind nevoiti sa plateasca alte costuri in afara de cele necesare pentru expedierea plicurilor”, a mai declarat Simon Borwell.
Cele trei limuzine Volkswagen Passat extrase in cadrul promotiei au plecat la Dina-Manoiu Manuela din Dragasani, judetul Valcea, Camilar Mihai din Iasi, precum si Veltan Nicolae din Sibiu. Alte trei excursii la Cannes, pe Coasta de Azur au fost castigate de Tudor Viorica Victoria din Targoviste, Toader Elena din Ramnicu Sarat si Keleman Alexandru din Lupeni, judetul Hunedoara.
Pe langa cele 6 mari premii, prin extragerea plicurilor trimise, timp de 40 de zile au fost acordati cate 300 USD pe zi iar primilor 15.000 de participanti la promotie li s-a oferit automat cate un mini mixer pentru café frappe Amigo.
Pentru a participa la promotie, cumparatorii au trebuit sa trimita intr-un plic 10 ambalaje de Amigo Premio sau Amigo Instant de 1,8g (in orice combinatie) sau o folie protectoare de aluminiu de la una din cutiile Amigo de 50g, 100g, sau 300g impreuna cu datele personale. Marea extragere in cadrul promotiei Amigo a avut loc pe data de 18 iulie 2005, unde au participat reprezentanti ai companiei Panfoods Romania, un notar public autorizat, un reprezentant de la HitMail si reprezentanti ai agentiei AdVenture, care a dezvoltat campania promotionala de imagine pentru Amigo.
In paralel cu promotia desfasurata pentru consumatori, compania Panfoods Romania – importatorul si producatorul marcii Amigo in Romania, a oferit distribuitorilor de top ocazia de a castiga o excursie in Brazilia. Acestia vor putea vizita si fabrici producatoare ale cafelei solubile Amigo - Cia Iguaçu de Café Soluvel, parte a grupului Iguaçu.
Marca Amigo este reprezentata de compania Panfoods Romania care, dupa cum sustin reprezentantii companiei, este una din companiile de top in cadrul grupului Panfoods Co.Ltd. (divizia internationala de marketing si vanzari a companiei Cia Iguaçu de Café Soluvel). (Iulian Toma)