Revista care se intinde pe 80 de pagini va avea o frecventa trimestriala si va fi distribuita gratuit clientilor-companii ai eJobs, in aproximativ 5.000 de exemplare pentru fiecare numar. Editia tiparita a revistei va fi dublata de versiunea online, accesibila pe www.WeAreHR.ro, actualizata zilnic
adplayers. info
Platforma de recrutare eJobs a lansat revista trimestriala We Are HR. Dedicata profesionistilor in resurse umane, potrivit autorilor, publicatia isi propune sa vina in intampinarea managerilor si specialistilor in resurse umane cu cele mai noi tendinte din domeniu si cu o noua perspectiva asupra proceselor de recrutare, retentie si motivare a talentelor.
Revista care se intinde pe 80 de pagini va fi distribuita gratuit clientilor-companii ai eJobs, in aproximativ 5.000 de exemplare pentru fiecare numar. Editia tiparita a revistei va fi dublata de versiunea online, accesibila pe www.WeAreHR.ro, actualizata zilnic cu cele mai noi informatii din zona de business si HR, precum si de un newsletter saptamanal si prezenta activa in social media, prin intermediul paginilor de Facebook si LinkedIn.
Raluca Dumitra, Redactor-Șef We Are HR. Credit: eJobs
„Datele concrete, studiile si statisticile pe care eJobs le obtine atat de la companii, cat si de la candidati, ne ajuta sa identificam tendintele si directiile de dezvoltare a pietei, sa observam impactul tehnologiei si inovatiei in recrutare, dar si sa ridicam, totodata, teme actuale de discutie pentru profesionistii in resurse umane” spune Raluca Dumitra, Redactor-Șef We Are HR. „Mai mult decat atat, aducem in prim plan povestile si know-how-ul oamenilor si companiilor care au reusit deja sa valorifice strategii complexe de HR si sa creeze programe de succes pentru atragerea, retentia sau motivarea angajatilor"
Primul numar al revistei a aparut deja, pe 11 octombrie, si are la baza tema extrem de actuala "Jocurile recrutarii: cum atragi talentele de partea ta". Editia se concentreaza atat asupra talentelor din companii si a metodelor pe care le folosesc angajatorii pentru retentia lor, dar mai ales asupra deficitului de talente cu care se confrunta intreaga piata si pentru care noua revista vine cu solutii practice si actuale.
„Lansarea unei reviste dedicate pietei de HR este doar primul pas din strategia ampla a eJobs de a oferi angajatorilor informatie relevanta, creativa si de calitate, care sa-i sprijine in demersurile lor de a inova procesele de recrutare si retentie a talentelor” a mai spus Laura Chiculita, CMO eJobs Group. „Credem ca din pozitia de lider al industriei de recrutare online, avem responsabilitatea de a sustine companiile si candidatii cu know-how si solutii inovatoare care au potentialul sa transforme recrutarea asa cum o stim astazi”.
Potrivit reprezentantilor de comunicare, fiecare editie We Are HR va avea la baza o tema-concept, care va fi dezbatuta, disociata si prezentata din diverse unghiuri si urmarind paliere diferite, pe intreg parcursul revistei. Astfel, cititorii vor regasi in paginile publicatiei stiri relevante pentru tema editiei, astfel incat sa fie mereu conectati la ce se intampla in industrie, dar si interviuri si materiale de analiza care ii ajuta sa obtina o perspectiva globala asupra temei-concept. In acelasi timp, profesionistii in resurse umane vor avea acces, in We Are HR, la studii si statistici care pot fundamenta strategii sau initiative viitoare, dar si povesti inedite si idei centrate pe dezvoltarea personala si viata dupa terminarea orelor de program.
Lansata in 1999, eJobs in prezenti un numar de peste 3,5 milioane de profesionisti conectati la piata muncii si peste 30.000 de joburi active in orice moment. eJobs Group face parte din grupul media Ringier Romania, membru Ringier AG.
Mai mult in Media, Reviste