ARCA, pentru noul proiect de modificare a Legii Audiovizualului
Asociatia Romana de Comunicatii Audiovizuale considera ca adoptarea noilor reglementari privind serviciile media audiovizuale va permite schimbari profunde in acest domeniu
Liga Profesionista de Fotbal a semnat cu Realitatea TV
Cele doua institutii au semnat un parteneriat prin care postul Realitatea TV sponsorizeaza fotbalul
Deloitte a fost data afara din BRAT
Pana de curand compania care semna auditul de tiraje pentru publicatii, Deloitte a fost exclusa din Biroul Roman de Audit al Tirajelor
Cu o investitie de 0,5 milioane EUR, Realitatea TV deschide statie locala in Brasov
Condusa de Ionut Russu, directorul statiei, echipa Realitatea TV Brasov este a doua statie locala si numara aproximativ 35 de persoane, dintre care 28 sunt jurnalisti
Pro Tv a castigat difuzarea Cupei UEFA pana in 2012
In urma unei licitatii, drepturile de difuzare pentru cupa UEFA vor fi la ProTv si Sport.ro in perioada 2009 - 2012
MTV Days, intre  1 si 4 Mai la Ultima Playa (Mamaia)
Postul de televiziune petrece patru zile incepand cu 1 Mai, pe plaja Ultima Playa din Mamaia
La 4 ani de Pro Cinema, postul a dat excursii pe 4 continente
Telespectatorii Pro Cinema au primit, la aniversarea a 4 ani, patru excursii de cate o saptamana in patru colturi diferite ale lumii
CME a achizitionat ProFm si Info Pro cu 20,6 Milioane USD
Central European Media Enterprises Ltd. (“CME”) a achizitionat Compania de Radio Pro s.r.l. (Radio Pro) pentru o valoare totala de 47.2 millioane LEI (noi), aproximativ 20.6 millioane USD completand recenta preluare a postului de televiziune MTV Romania
Marie Claire vrea peste 1 milion EUR
„Ne propunem ca anul acesta sa fim cel mai mare publisher de reviste din Romania, iar Marie Claire cu siguranta va contribui la acest lucru alaturi de celelalte titluri din portofoliu”, a afirmat, pentru AdPlayers, Theodor Manolache - Publisher la Sanoma Hearst Romania, la aparitia pe piata a noului titlu de moda pentru femei
Attica Media vinde ''cea mai citita revista pentru barbati din Romania''
„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul din mediul urban cu peste 50.000 de locuitori.
 
PUBLICITATE: