The Money Channel lanseaza emisiunea de media & advertising AdCouture
Prezentata saptamanal de Serban Ciusca, emisiunea va fi difuzata incepand de astazi, 22 septembrie, in fiecare luni seara, de la 23.00, prima editie avandu-i ca invitati pe Teddy Dumitrescu (Publicis Romania) si Stefan Iordache (Leo Burnett)  
Orange santajat pentru comenzi  de publicitate?
“BRAT nu intervine in conflictele dintre membri, dar va incerca intotdeauna o mediere in cadrul organizatiei. Sigur, in alta situatie, orice verdict in aceasta privinta va fi doar cel dat in justitie” Arina Ureche, GM, BRAT
The Marketer vinde interviul cu 5.500 EUR
De curand declarata partenera cu The Economist si Advertising Age, revista The Marketer sterge tarifele de publicitate care includeau si vanzarea interviurilor, o categorie jurnalistica respectata  
Ziarul Financiar in campanie de 10 ani
Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”  
Initiative estimeaza piata media 2008 la 590 Milioane EUR
Estimarea Media Fact Book 2008 de 15 Milioane EUR in publicitatea pe Internet este insa una pesimista comparativ cu cea a unor jucatori importanti pe piata online care au afirmat pentru AdPlayers ca cifra s-ar putea ridica la 18-20 Milioane EUR
CRP vrea plagiatorii sanctionati in justitie
„In cazul membrilor CRP se poate ajunge, in cazuri extreme, la excluderea din Club”, afirma pentru AdPlayers, Indira Crasnea, Presedintele Interimar al Clubului Roman de Presa.
Cable Direct vinde Brava TV
Regia de media Cable Direct a semnat un contract de reprezentare pentru vanzarea de spatiu publicitar cu televiziunea Brava
Consiliul de Onoare CRP sprijina sesizarea organelor de ancheta pentru drepturile editorilor online
Consiliul de Onoare al Clubului Roman de Presa ( CRP) sprijina editorii ale caror drepturi au fost incalcate, inclusiv prin sesizarea organelor de ancheta, daca problemele nu se pot rezolva prin mijloace amiabile
SNA (Ringier): Libertatea  - 1,3 Milioane cititori, Compact - 210.000, zilnic
Cifrele SNA sunt valabile pentru perioada aprilie 2007 - aprilie 2008 si sunt reprezentative pentru populatia Romaniei ce traieste in mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 14 si 64 de ani (8.986.000 de persoane)
Teledonul organizat de Realitatea TV si UNICEF a strans pentru victimele inundatiilor 490.000 de euro si alte ajutoare materiale, in valoare de peste 56.000 de euro  
 
PUBLICITATE: