Potrivit Kanal D, editia emisiunii „Fata lui tata” difuzata duminica, 15 februarie, a inregistrat cele mai bune audiente de la lansare cu o cota de piata de 16,4% si un rating de 7.6%
"Test de fidelitate" si "Un show Pacatos" (Antena 1) facturate cu 10.000 de lei de CNA
  Televiziunea de la Intact a fost cea mai aspru penalizata de CNA pentru Test de Fidelitate, si „Un show pacatos”, la distanta de Realitatea TV (5.000 lei), OTV (5.000 lei) si Radio 21 (5.000 de lei)
BMG a inchis dupa Campaign si editiile tiparite BusinessWeek, Business Review si Biz
 Rachad El Jisr, unul din partenerii BMG, a anuntat strategic.ro in locul fostei licente Campaign inchise, iar Bill Avery Publisher Business Media Group a anuntat editii digitale in locul revistelor tiparite BusinessWeek, Business Review si Biz
Splendid Media si alti 7 membri s-au retras din BRAT, 12 noi membri au venit
  Daca 12 noi membri, printre care Orange, SBC Broadcasting Media, Dogan Media, Netbridge sau F5 au preferat sa se alature organizatiei, un numar de 8 membri, inclusiv Splendid Media, au preferat sa se retraga
BizCity (Rockmedia) a lansat Anti-Criza.ro
  Anti-Criza.ro este un proiect sub brandul   BizCity dezvoltat pentru a oferi o perspectiva completa asupra crizei economice actuale
Comunicatedepresa.ro, vandut NCH cu sub 100.000 EUR
  Una din companiile din grupul NCH a achizitionat deja domeniul comunicatedepresa.ro, fondat de Alin Zainescu, operatiunile de business urmand sa fie derulate cel mai probabil de companiile din grupul Netbridge
Rachad El Jisr inlocuieste Campaign cu Strategic online
 Potrivit unor surse din piata, redactorii editiei tiparite Campaign inchise de Rachad El Jisr in toamna anului trecut vor lansa Strategic pana la inceputul lunii martie
1 milion de euro pentru integrarea diviziei de business Realitatea-Catavencu
 “ Integrarea celor trei redactii ale diviziei are drept scop in primul rand o eficientizare a fluxurilor operationale si de lucru”, spune Sorin Freciu, Director Divizie Business Media Realitatea-Catavencu
"Imi propun [..] sa facem fata crizei financiare, ce pare sa ameninte toate industriile mondiale"Pavel Stanchev, Kanal D
  Noul CEO Kanal D Romania mai vrea deasemenea sa continue cresterea in audienta si cota de piata a postului de televiziune 
  Doi oameni de a caror relevanta in presa scrisa nimeni nu mai trebuie convins, creioneaza diferit viitorul presei scrise, fiecare cu argumentele sale in doua interviuri in paginademedia.ro (CTP) si iqads.ro (Tolontan)
 
PUBLICITATE: